Boing_80 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Er det noen her som kan anbefale et gratis regnskapsføringsprogram på pc? Jeg vet at Excel kan benyttes, men jeg trenger å lære meg regnskapsføring og trenger noe som allerede er utviklet og som jeg kan ta utgangspunkt i.
geir__hk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Er det sånn å forstå at regneark-programmer (alternativer til excel) som løsning er utelukket ?
rozon Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Du må uansett betale noe. Du ser, myndighetene i sin kloke forstand, krever elektronisk næringsoppgave/skattemelding for alle selskapsformer, og adgang til å kunne levere denne er kun gitt til selskaper som tar betaling. Så selv om du velger noe gratis, så vil du alltid måtte betale for å kunne levere næringsoppgave/skattemelding - som er en vesentlig del av normale regnskap. (korriger meg gjerne om jeg tar feil - er på jakt etter det samme nemlig, men dette er skjæret jeg har støtt på så langt)
mobile999 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden rozon skrev (1 time siden): Så selv om du velger noe gratis, så vil du alltid måtte betale for å kunne levere næringsoppgave/skattemelding Det ser ut for meg som ar personlig næringsdrivende/enk fremdeles kan levere gratis på skatteetatens nettsider. Er det slutt fra og med neste runde skattemelding?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå