TropiskGhost Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden har problemer med denne her. Starteren fungerer, den får også bensin og det er støm til det aller meste uten om til de 4 koilene, alle relle og sikringer er hele, det er testet og målt. Da gjenstår problemet hvor ligger feilen? 1
Maskinfører Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden TropiskGhost skrev (8 minutter siden): har problemer med denne her. Starteren fungerer, den får også bensin og det er støm til det aller meste uten om til de 4 koilene, alle relle og sikringer er hele, det er testet og målt. Da gjenstår problemet hvor ligger feilen? Enkleste blir å ta en diagnose Vagcom
Evil-Duck Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Hadde et veldig likt problem med en A4 1.8T tilbake i ungdomstiden, da var det ett rele for motorstyringen som hadde takket for seg. Spesifikt rele J271.
Hollabaloo Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Maskinfører skrev (17 minutter siden): Enkleste blir å ta en diagnose Vagcom Supplerende info: Til en så gammel bil så kan man kjøpe et sett som gjerne går under navnet "vag-com 409.1" som inneholder en kjempegammel versjon av vag-com lite (som i nyere tid har skiftet navn til VCDS) som støtter vag-biler opp til årsmodell 2004 eller rundt deromkring. Koster en symbolsk sum fra Kina. Jeg brukte dette selv til en gammel Golf for noen år siden og det fungerte strålende for meg. Man må være komfortabel med å installere ting selv på pc, endre på diverse systeminnstillinger, samt ha tålmodighet til å se et par instruksjonsvideoer for hvordan man bruker programvaren, som ikke akkurat har et moderne brukergrensesnitt. Ikke å anbefale for de som har datamaskin-varianten av 10 tommeltotter. 1
Maskinfører Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Hollabaloo skrev (3 timer siden): Supplerende info: Til en så gammel bil så kan man kjøpe et sett som gjerne går under navnet "vag-com 409.1" som inneholder en kjempegammel versjon av vag-com lite (som i nyere tid har skiftet navn til VCDS) som støtter vag-biler opp til årsmodell 2004 eller rundt deromkring. Koster en symbolsk sum fra Kina. Jeg brukte dette selv til en gammel Golf for noen år siden og det fungerte strålende for meg. Man må være komfortabel med å installere ting selv på pc, endre på diverse systeminnstillinger, samt ha tålmodighet til å se et par instruksjonsvideoer for hvordan man bruker programvaren, som ikke akkurat har et moderne brukergrensesnitt. Ikke å anbefale for de som har datamaskin-varianten av 10 tommeltotter. Se der ja 😀 de er ikke så vanskelig å bruke er dårlig med data men lærte meg raskt og benytte MUT!!! Samt Techstream investeringskostnader dekker 2 timer på verksted noe man gjerne må 1 500 betalte jeg for diagnose på verksted og det ville vært 1 500 mange ganger
Hollabaloo Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (5 timer siden): Se der ja 😀 de er ikke så vanskelig å bruke er dårlig med data men lærte meg raskt og benytte MUT!!! Samt Techstream investeringskostnader dekker 2 timer på verksted noe man gjerne må 1 500 betalte jeg for diagnose på verksted og det ville vært 1 500 mange ganger Techstream har jeg hørt om, det er diagnosesystem for Toyota/Lexus, men hva er MUT? 1
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hollabaloo skrev (2 timer siden): Techstream har jeg hørt om, det er diagnosesystem for Toyota/Lexus, men hva er MUT? Multi Use Tester MUT!!! Er org diagnoseprogram for Mitsubishi
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hollabaloo skrev (2 timer siden): Techstream har jeg hørt om, det er diagnosesystem for Toyota/Lexus, men hva er MUT? Men med litt kyndighet kan man bruke sammen med Vehicle Bridge så slipper man den svarte klossen
TropiskGhost Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Sjørøver skrev (6 timer siden): Hvilke feilkoder har du? Husker ikke nøyaktig nå, men det sto noe med mangel på strøm så var det noe med 30. det er ikke riktig mengde strøm som kommer frem. Har prøvd å bytte batteri tilfelle men nei da. så står det noe om kortslutning til bremseforsterker. Tviler på at det er derfor den ikke starter😂
TropiskGhost Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Evil-Duck skrev (14 timer siden): Hadde et veldig likt problem med en A4 1.8T tilbake i ungdomstiden, da var det ett rele for motorstyringen som hadde takket for seg. Spesifikt rele J271. Det rare i dette relleet er at det har blitt testet og målt. Det ska fungere som det skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå