Gå til innhold

Nvidia GeForce now erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann. Noen som har erfaring med GeForce now og kan fortelle meg litt om hvordan det fungerer? 

Har veldig lyst til å spille bf6 og Warzone med noen kompiser men å kjøpe seg en ny gaming pc blir litt mye! 

Har pr idag en gaming skjerm, tastatur og mus da jeg solgte PCen min for 3 år siden. Ønsker å spille med mus og tastatur. Hva trenger jeg for å benytte meg av GeForce now?

Er det noe latency osv eller flyter det greit? 

Takker så meget for svar på forhånd :)

Endret av superjan87
Videoannonse
Annonse
Skrevet
sedsberg skrev (8 minutter siden):

En Shield TV (ikke en hel TV, bare en strømmeboks) er vel det enkleste. Ellers kjører jo GF Now på det meste av PC-er og Android-enheter.

Jeg ønsker å spille med mus og tastatur, må jeg da ha en pc likevel? Skjønner ikke det greiene her jeg 😂

Skrevet

Etter det jeg kan se skal tastatur og mus fungere på Shield TV og Geforce Now. Og trolig på alle enheter som også støtter tastatur og mus. De fleste gjør det i dag.

Skrevet (endret)

Nesten alle Windows PCer kan vist kjøre dette (Geforce Now). Fra kravene:

En 64-bit versjon av Windows 10 eller nyere (32-bit versjoner av Windows støttes ikke)
Dual-core x86 eller 64 CPU på 2,0 GHz eller raskere.  Eller Qualcomm Snapdragon X Arm-prosessor (Beta-støtte).
4GB systemminne
GPU som støtter DirectX 11 eller nyere

https://www.nvidia.com/nb-no/geforce-now/system-reqs/#windows-pc

Endret av Svein M
Skrevet
TheKims skrev (27 minutter siden):

Man kan teste ut Geforce Now gratis i 1 time. Personlig tror jeg latency blir for høy for skytespill. 

Det var det jeg tenkte også, men etter hva jeg såvidt har lest så skal det visst være ganske så bra selv når det kommer til skytespill da man har tilgang til pc med topp specs og Nvidia reflex som eliminerer det lille som er av latency. Har jo fiber også så har forstått at en bra linje er ett must. Men det har jeg null greie på så derfor jeg spør om noen har noen erfaring med GeForce now. Hadde jo vært genialt for meg som ikke ønsker å svi av 20k + på en gaming pc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...