Spillredaksjonen Skrevet i går, 09:15 Skrevet i går, 09:15 Battlefield 6 gjør det sterkt, men lanseringen har vært langt fra problemfri Les hele saken på Gamer.no»
Andres Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Noen notater fra lanseringen, spiller ps5: *Måtte slå av crossplay for å i det hele tatt ha noe sjans til å være kompetitiv, spille med PC folka er nærmest umulig, glem aim asisstant hjelper ingenting. *Føler kartene er altfor små ennå, recon class lider av dette som følge av det, vanskelig å være sniper i de kartene de mener er "store", til og med sikter kommer ikke mer enn med 10x optisk zoom, bf4 hadde 40x om jeg ikke husker feil. *Henger litt sammen med punktet oppe men savner båter og slike kart du kunne leve deg inn som soldat, måtte traversere mellom øy og planlegge angreps punkter i kartet, nå er det mye hopping og bare action i selve objectives, ikke rom for sidehistorier på en måte. Ser lovende ut men håper det kommer noen gode og helst større kart som gir litt av den gamle Battlefield følelse.
Iki Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Andres skrev (37 minutter siden): Føler kartene er altfor små ennå, recon class lider av dette som følge av det, vanskelig å være sniper i de kartene de mener er "store", til og med sikter kommer ikke mer enn med 10x optisk zoom, bf4 hadde 40x om jeg ikke husker feil. Står det ikke på en av riflene at den er laget for "ekstreme" rekkevidder, opp til 150 meter?
Andres Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Iki skrev: Andres skrev (37 minutter siden): Føler kartene er altfor små ennå, recon class lider av dette som følge av det, vanskelig å være sniper i de kartene de mener er "store", til og med sikter kommer ikke mer enn med 10x optisk zoom, bf4 hadde 40x om jeg ikke husker feil. Står det ikke på en av riflene at den er laget for "ekstreme" rekkevidder, opp til 150 meter? altså langt under BF4, der kunne du skyte 1 kilometer lang, DET er Ekstrem, 150 meter er latterlig.
Pop Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) 8 hours ago, Andres said: *Føler kartene er altfor små ennå, recon class lider av dette som følge av det, vanskelig å være sniper i de kartene de mener er "store", til og med sikter kommer ikke mer enn med 10x optisk zoom, bf4 hadde 40x om jeg ikke husker feil. Kan ikke huske jeg testet noe mer enn 8x på skarpskyttertrening, og selv det er vanskelig nok når pulsen er høy og terrenget gir dårlig støtte. Endret 2 timer siden av Pop dårlig hukommelse
joandreas Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Distansen på sniper har nok blitt mye kortere etter bad company 2. https://youtu.be/3nELwOQmifw?si=hyi-_nV2A854sTuz Endret 2 timer siden av joandreas
The Jarl Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ikke hatt så gøy helg med venner på lenge. Nesten 30timer spillt så langt 🤣. Når de får på plass Naval warfare og night ops etc så blir dette fort mitt favoritt spill i serien. Ikke møtt en eneste cheater i helga også så det lover sykt bra. Er bare en del ting jeg håper de fikser som føles feil. 1.for mange miner kan legges ut, og de forsvinner ikke når fyren som la de dør.... 2.å kunne løpe rundt med 5 raketter som ingeniør blir for dumt. Må bli max 3, for sånn det er nå så er det umulig å bruke kjøretøy effektivt på de kompakte mapsa/modes. 3.m4 må nerfes fort som FY.... Og på 4. Og viktigst av alt som må det legges til charge up på defibrillator. Er helt crazy hvor fort ett downa team blir rezza. Er nesten unødvendig å i det heletatt dra folk i sikkerhet... Ellers er pacing og stemningen perfekt, og spillet er så sykt godt optimalisert og polert for bugs. Klassene er godt laget sånn de er nå, og griner ikke på vegne av dere jævla snipere som griner så fælt. Recon klassen er mere enn å løpe med sniper. Så gleder meg sykt til alt som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå