ilpostino Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden For en del år siden satte jeg en 6-sifret PIN-kode på Xboxen, men jeg finner ikke ut av hva det var. Jeg får ikke slettet den heller, og selv om jeg sletter kontoen og legger til ny husker systemet koden. Vil det hjelpe å nullstille konsollen helt?
AOL Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Prøvd det som står her? Manage a PIN for your Xbox profile | Xbox Support
ilpostino Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Jeg har prøvd å taste feil kode 3 ganger. Jeg må scanne en QR kode, skrive en lang kode og autentisere med Authenticator. Før jeg rekker å bli ferdig med det kommer det feilmelding da systemet syns jeg har brukt doe lang tid. Tror ikke jeg bruker noe mer enn 20-25 sekunder.
Thor. Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Er klokka riktig på xbox? Hvis Xbox tror klokka er 22, men den er egentlig 20:30 og du fyller ut skjemaet så kan det hende et så stort avvik lager krøll.
ilpostino Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Jeg har tatt for gitt at tidspunktet på konsollen stemmer, men sjekker for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå