Spillredaksjonen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Final Fantasy VII-sjefen pushet for å inkludere «juksekoder» i Remake – Spillere bør få velge hvordan de vil spille. Les hele saken på Gamer.no»
Griever Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Spillredaksjonen skrev (13 minutter siden): Spillere bør få velge hvordan de vil spille Da velger jeg å spille en faktisk remake av FFVII. Tenk så fantastisk det ville vært. Endret 2 timer siden av Griever
Sersjant SEGA Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hadde vært deili gi med disse mulighetene i Final Fantasy tactics selv på Easy er nissene formidable og herjer med meg på slagmarken 😂
Feenyx Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden De har vel hatt lignende "gjør spillet kortere"-mekanismer i tidligere remakes/remasters, så jeg synes ikke dette er noe å rope så veldig høyt for. Det blir jo 100% valgfritt å bruke denne modusen uansett, så det påvirker ingen negativt. Og hvis den modusen gjør at flere folk kjøper spillet, så får Square mere penger til å lage flere gøyale spill til _alle_, og det er jeg veldig for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå