Diskusjon.no Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Norske kunder får slippe berøringsknapper.Les hele artikkelen på Tek.no her
Salvesen. Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Gått Tesla har vett til å snu på ting de også Kanskje det er håp for HUD også da? 😛 2
BadCat Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Kanskje flere begynner å bruke retningslys i trafikken. Det er strevsomt når folk verken plasserer seg riktig eller gir lystegn. 1
Salvesen. Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober BadCat skrev (6 minutter siden): Kanskje flere begynner å bruke retningslys i trafikken. Det er strevsomt når folk verken plasserer seg riktig eller gir lystegn. Personlig var jeg stort sett bedre med knapper. Foruten med stort rattutslag som små rundkjøringer. Da var det ikke lett og den ble droppet ut av rundkjøringen for det meste. Nå tilbake på hendel er det stort sett mer arbeid. Dog prøver jeg så godt jeg kan, men er ikke perfekt jeg heller:)
bzzlink Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober 1 hour ago, Salvesen. said: Personlig var jeg stort sett bedre med knapper. Foruten med stort rattutslag som små rundkjøringer. Da var det ikke lett og den ble droppet ut av rundkjøringen for det meste. Nå tilbake på hendel er det stort sett mer arbeid. Dog prøver jeg så godt jeg kan, men er ikke perfekt jeg heller:) Jeg prøver å være veldig flink, for irriterer vettet av meg at andre ikke blinker. Særlig i rundkjøringer. Rundkjøringer er den beste for traffikavvikling, men ikke akkurat perfekt. Mye unødvendig kø i de tusen rundkjøringene her på Jessheim, fordi folk ikke blinker, og for de generelt alltid er «meg først» istedenfor at alle tar hensyn til hverandre og skaper flyt. Driver med opplæring av nybegynner på motorsykkel nå, og hun synes blinking var stressende der, når man både skulle clutche, styre og blinke med samme hånd
sedsberg Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Hvorfor bruker de ikke bare kameraene og Al for å blinke, så slipper man hele problematikken? De fikk det jo til med girspaken. 1
BadCat Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober (endret) I går gadd folk som vanlig ikke å blinke når de skal til høyre, slikt at møtene biler kan kjøre. Resultatet er at milliarder av kroner må brukes på å utbedre veistrekninga i stedet for at folk kjører mer effektivt på den veien som allerede eksisterer. Endret 4. oktober av BadCat
bzzlink Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober 8 hours ago, sedsberg said: Hvorfor bruker de ikke bare kameraene og Al for å blinke, så slipper man hele problematikken? De fikk det jo til med girspaken. Da måtte man såfall kjøre på navi konstant, men da ville det vel vært en smal sak ja.
Salvesen. Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober sedsberg skrev (9 timer siden): Hvorfor bruker de ikke bare kameraene og Al for å blinke, så slipper man hele problematikken? De fikk det jo til med girspaken. Det har de, kalles fsd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå