Gå til innhold

Svindyr og vanskeleg å få tak i – og det blir neppe betre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Føler de ødelegger for seg selv med dette "alt er en xbox"-tullet deres. Jeg vil heller spille på tv enn på mobilen. Men det spørs om det ikke blir noen flere konsoller her i huset nå.
Skrevet
joandreas skrev (52 minutter siden):

Gammelt nytt egentlig.

Hei.

Det stemmer at det har gått dårlig med Xbox-salget i lengre tid, spesielt i Europa, og at konsollene har blitt vanskeligere å få tak i.
Vi har imidlertid fått inn spørsmål om situasjonen fra flere lesere, og valgte derfor å kontakte norske butikker slik at vi kan gi et tydelig bilde på hvordan ståa er nå og hvordan utsiktene blir fremover. :) 

Skrevet

Kommer til å elske min Series X til den dør en naturlig død. Beste hndkontrolleren og gamepass var den beste tjenesten intill de nå skrudde opp prisen til det suicidale for plattformen. Nå kan Sony fanboys som tviholdt på lojaliteten sin (selv om Xbox objektivt bød på et bedre alternativ) kose seg med å betale 10-12 000 for Playstation 6 når de antageligvis får monopol på neste konsollgenerasjon. Gratulerer!! Dere vant...

Skrevet
JornHansen skrev (31 minutter siden):

Kommer til å elske min Series X til den dør en naturlig død. Beste hndkontrolleren og gamepass var den beste tjenesten intill de nå skrudde opp prisen til det suicidale for plattformen. Nå kan Sony fanboys som tviholdt på lojaliteten sin (selv om Xbox objektivt bød på et bedre alternativ) kose seg med å betale 10-12 000 for Playstation 6 når de antageligvis får monopol på neste konsollgenerasjon. Gratulerer!! Dere vant...

Så det er de med Playstation sin skyld at Microsoft ikke lengre kan konkurrere med Sony? Jeg tenker den skylden ligger på Microsoft som dessverre ikke har klart å lage et produkt godt til å holde på sine brukere og med klare å tjene nok penger.

Skrevet
alike skrev (2 timer siden):

Så det er de med Playstation sin skyld at Microsoft ikke lengre kan konkurrere med Sony? Jeg tenker den skylden ligger på Microsoft som dessverre ikke har klart å lage et produkt godt til å holde på sine brukere og med klare å tjene nok penger.

Microsoft leverte en langt bedre tjeneste og en marginalt  kraftigere konsoll enn Sony ved lansering, men Playstation fans var religiøse og kjøpte Playstation allikevel. Argumentet til Sony fans er ekslusiver, eksklusiver og eksklusiver. De endte med 10-15 ekslusiver hele generasjonen.

Skrevet

Microsoft har vel for lengst begynt å satse på neste generasjon.

Jeg tror fortsatt at de kommer til å overraske oss med en ny Xbox allerede neste år på 25 års jubileet til Xbox, 1 år før "planen". De burde ihvertfall gjøre det, mye gratis publisitet i den forbindelse.

Det fanboys aldri har skjønt er at ingen bør vinne "krigen" og ingen bør være overlegen. Det er ikke bra for forbrukerne.

Du ser allerede at Sony kan begynne å ta omtrent hva de vil for Playstation og folk vil fortsatt kjøpe den i hopetall. 

Skrevet
Cappo skrev (1 time siden):

Microsoft har vel for lengst begynt å satse på neste generasjon.

Jeg tror fortsatt at de kommer til å overraske oss med en ny Xbox allerede neste år på 25 års jubileet til Xbox, 1 år før "planen". De burde ihvertfall gjøre det, mye gratis publisitet i den forbindelse.

Det fanboys aldri har skjønt er at ingen bør vinne "krigen" og ingen bør være overlegen. Det er ikke bra for forbrukerne.

Du ser allerede at Sony kan begynne å ta omtrent hva de vil for Playstation og folk vil fortsatt kjøpe den i hopetall. 

Takk! Endelig noen som skjønner tegninga.Jeg har null problem med Playstation og elsker flere av de ekslusive spillene, men det er bare mørkt hvis det er den eneste konsollen med kraftige specs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...