Espen Jansen Skrevet fredag kl 11:52 Skrevet fredag kl 11:52 Husk at det er lov å lese mer enn bare overskrift og karakter, folkens. 👍 1 1
barezell Skrevet fredag kl 12:50 Skrevet fredag kl 12:50 Vikingfinger skrev (3 timer siden): Men uansett, står over dette, Blir for stort som det første. Spiller 50-60 timer, så blir jeg utbrent av å gjøre det samme hele tiden og så avinstallerer jeg.. Kjenner meg veldig igjen her. Hopper over i første omgang, Tester sikkert om det kommer inkludert i PSN eller på tilbud senere. 1
maanemann Skrevet fredag kl 22:01 Skrevet fredag kl 22:01 (endret) Etter å ha skrytt veldig av det vakre og visuelle undercoverskriften feiende flotte farger, står det heller ikke her er spillet i nærheten av andre bedre sandkasse spill. Hvis det er så fantastisk fint på en distraherende måte hvorfor er det da ikke i nærheten av bedre spill? hva er et bra sandkassespill? Hvis det egentlig menes verden er tom kommer ikke det så fint frem i denne underoverskriften. Og hva er et spill der combaten flyter og ikke hakker? IGN skrøt av combaten, selvom de som oftest er positive til store spill som dette. Endret fredag kl 22:10 av maanemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå