Gå til innhold

Ny sjenerende reklame

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 12/15/2025 at 1:14 PM, Forumansvarlig said:

Hvis du får denne igjen, har du muligheten til å holde musepekeren over og se adressen den fører til? Trodde den var stoppet, men den har nok sneket seg inn igjen. 

Da er reklamen ikke observert siden sist helg, så jeg antar at styggedommen er borte.  ;) 

Kan forsiktig røpe at forumkvaliteten økte med 25% bare på denne fixen. (På trump-språk, minst 1900%.)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutes ago, Pop said:

Kan forsiktig røpe at forumkvaliteten økte med 25% bare på denne fixen. (På trump-språk, minst 1900%.)

Det der er ikke korrekt Trump-matte! Det korrekte ville vært å si at mengden sjenerende reklame har gått ned med 1900%.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Folk sier det er den beste fixen noensinne, ingen forum har hatt en så stor forbedring så raskt. Google måtte betale store, de største, tariffene.

Endret av Uderzo
  • Liker 4
Skrevet
19 hours ago, sedsberg said:

Det der er ikke korrekt Trump-matte! Det korrekte ville vært å si at mengden sjenerende reklame har gått ned med 1900%.

I stand corrected.

Skrevet

@Forumansvarlig Nå er jeg ikke sikker på om dere har en mandagmorgen reset av innstillinger som ble gjort sist uke, eller om dere bare prøver å lage litt ekstra "krydder" i julestria her....

Right back... og det blir ikke noe ekstra hygge med dette nei.

image.thumb.png.ff2d893aeb38cd86b8618ef8ee65ebd9.png

Skrevet
Pop skrev (På 22.12.2025 den 10.15):

@Forumansvarlig Nå er jeg ikke sikker på om dere har en mandagmorgen reset av innstillinger som ble gjort sist uke, eller om dere bare prøver å lage litt ekstra "krydder" i julestria her....

Right back... og det blir ikke noe ekstra hygge med dette nei.

image.thumb.png.ff2d893aeb38cd86b8618ef8ee65ebd9.png

Det er ikke gjort noen forandringer da jeg må få videreformidlet adresse bak reklamen slik at vi får sperret for den. Men uansett hvor mye jeg har prøvd så får jeg den ikke opp hos meg. Så gjerne holdt musepekeren over slik at du ser hvor den fører og svar med adresse slik at jeg får meldt ifra videre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...