Gå til innhold

Crusader Kings 3 noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal ha en pause denne helgen fra alt som heter Cronos: New dawn, Mafia: The old country og Stellar blade. Da passer det fint med Crusader Kings 3. Tenkte å prøve steppenomadene i år 867. Kanskje jeg kan bli den nye Djengis Khan?

Flere som spiller Crusader Kings 3 her på forumet?

Uten navn1.png

Endret av Boing_80
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Griever skrev (2 minutter siden):

Oh fuckings yes!!! Halvveis i svime av tretthet akkurat nå, men elsker det spillet!

Herlig! Spilte du Crusader Kings 2 også? Jeg kom aldri så langt som til svartedauden og tapte omtrent hver eneste gang. Valget i dag stod mellom Europa Universalis 4 og Crusader Kings 3, og så bestemt jeg meg for sistnevnte. Skal starte i år 867. Liker å gå den tungen veien. Planen er som følger: finne en kone til hertugen og få masse barn. Gifte bort sønnen til en sterkere hertug. Etter noen generasjoner skal jeg få spionen min til å lage litt drama og så skal jeg få men en konkubine. Sønnen jeg får med henne skal giftes bort til en enda sterke hertug. Og slik går dagene :D

• Hjerte 1
Skrevet
Boing_80 skrev (30 minutter siden):

Herlig! Spilte du Crusader Kings 2 også? Jeg kom aldri så langt som til svartedauden og tapte omtrent hver eneste gang. Valget i dag stod mellom Europa Universalis 4 og Crusader Kings 3, og så bestemt jeg meg for sistnevnte. Skal starte i år 867. Liker å gå den tungen veien. Planen er som følger: finne en kone til hertugen og få masse barn. Gifte bort sønnen til en sterkere hertug. Etter noen generasjoner skal jeg få spionen min til å lage litt drama og så skal jeg få men en konkubine. Sønnen jeg får med henne skal giftes bort til en enda sterke hertug. Og slik går dagene :D

Høres awesome ut 😁 Jeg har aldri satt meg inn i å effektivt bruke spioner og schemes. Tror det blir fokus neste gang.

Nei, spilte aldri CK2. Men jeg har rundt 500 timer på ck3.

Sist så startet jeg i et område i Sardinia i 867. Tok raskt over hele øya, og brukte de neste 3 - 4 generasjonene til å hovedsakelig bygge økonomien i det lille området mitt og blodlinja.

Nå har jeg gjenreist det romerske imperiet, slått tilbake mongolerne, har samlet Afrika og Europa, med unntak av noen få områder i England. Utvider også østover, hvor jeg gjør sønnene mine til selvstendige konger, for å bygge dynastiet.

Var veldig gøy, men er nå så rik og mektig at det egentlig ikke finnes noen utfordringer igjen i denne verden, så lik Alexander kjenner jeg på litt vemodighet. 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...