Boing_80 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Jeg skal ha en pause denne helgen fra alt som heter Cronos: New dawn, Mafia: The old country og Stellar blade. Da passer det fint med Crusader Kings 3. Tenkte å prøve steppenomadene i år 867. Kanskje jeg kan bli den nye Djengis Khan? Flere som spiller Crusader Kings 3 her på forumet? Endret 4 timer siden av Boing_80
Griever Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Oh fuckings yes!!! Halvveis i svime av tretthet akkurat nå, men elsker det spillet! 1
Boing_80 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Griever skrev (2 minutter siden): Oh fuckings yes!!! Halvveis i svime av tretthet akkurat nå, men elsker det spillet! Herlig! Spilte du Crusader Kings 2 også? Jeg kom aldri så langt som til svartedauden og tapte omtrent hver eneste gang. Valget i dag stod mellom Europa Universalis 4 og Crusader Kings 3, og så bestemt jeg meg for sistnevnte. Skal starte i år 867. Liker å gå den tungen veien. Planen er som følger: finne en kone til hertugen og få masse barn. Gifte bort sønnen til en sterkere hertug. Etter noen generasjoner skal jeg få spionen min til å lage litt drama og så skal jeg få men en konkubine. Sønnen jeg får med henne skal giftes bort til en enda sterke hertug. Og slik går dagene 1
Griever Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Boing_80 skrev (30 minutter siden): Herlig! Spilte du Crusader Kings 2 også? Jeg kom aldri så langt som til svartedauden og tapte omtrent hver eneste gang. Valget i dag stod mellom Europa Universalis 4 og Crusader Kings 3, og så bestemt jeg meg for sistnevnte. Skal starte i år 867. Liker å gå den tungen veien. Planen er som følger: finne en kone til hertugen og få masse barn. Gifte bort sønnen til en sterkere hertug. Etter noen generasjoner skal jeg få spionen min til å lage litt drama og så skal jeg få men en konkubine. Sønnen jeg får med henne skal giftes bort til en enda sterke hertug. Og slik går dagene Høres awesome ut 😁 Jeg har aldri satt meg inn i å effektivt bruke spioner og schemes. Tror det blir fokus neste gang. Nei, spilte aldri CK2. Men jeg har rundt 500 timer på ck3. Sist så startet jeg i et område i Sardinia i 867. Tok raskt over hele øya, og brukte de neste 3 - 4 generasjonene til å hovedsakelig bygge økonomien i det lille området mitt og blodlinja. Nå har jeg gjenreist det romerske imperiet, slått tilbake mongolerne, har samlet Afrika og Europa, med unntak av noen få områder i England. Utvider også østover, hvor jeg gjør sønnene mine til selvstendige konger, for å bygge dynastiet. Var veldig gøy, men er nå så rik og mektig at det egentlig ikke finnes noen utfordringer igjen i denne verden, så lik Alexander kjenner jeg på litt vemodighet. 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå