Tussi Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Er det noen som har eller vet om en video, enten på norsk eller engelsk, kort, som viser hvordan man pleier et menneske ved livets slutt, gjerne med den jødiske trosbekjennelsen? Eller har informasjon om dette? Har funnet en del på men lurer på om det er noe i det jødiske miljøet som jeg ikke har tilgang til? Kan evt sendes som pm
Imaginacíon Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 3 minutes ago, Tussi said: Er det noen som har eller vet om en video, enten på norsk eller engelsk, kort, som viser hvordan man pleier et menneske ved livets slutt, gjerne med den jødiske trosbekjennelsen? Eller har informasjon om dette? Har funnet en del på men lurer på om det er noe i det jødiske miljøet som jeg ikke har tilgang til? Kan evt sendes som pm Det er få jøder her i Norge, men på twitter finner du mange av dem.
Tussi Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Imaginacíon skrev (1 minutt siden): Det er få jøder her i Norge, men på twitter finner du mange av dem. X? Ja, usikker på om det er riktig plattform å spørre et slikt spørsmål. Tror det er en på Facebook jeg kan spørre kanskje Men det er få jøder i Norge ja. Takk for svar
Uderzo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Denne ser bra ut. Det er få jøder i Norge, ja. Det kunne ha vært flere hvis det ikke hadde vært for en viss bartemann. 1
Tussi Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Uderzo skrev (6 minutter siden): Denne ser bra ut. Det er få jøder i Norge, ja. Det kunne ha vært flere hvis det ikke hadde vært for en viss bartemann. Tusen takk, helt supert 👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå