Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis du er mann: Aldri vis at du er svak eller usikker !

Gjest b87fa...e88

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gjest aae6d...1aa skrev (15 timer siden):

Deler alle mine bekymringer, vært sammen med samme dama i 20 år nå. Ikke noe problem å vise svakhet. Det som funket for meg er komplimenter, godt etterfult av humor.

Anonymous poster hash: aae6d...1aa

Det er 1 dame.. Og hvor tidlige begynte du med det?
For oss som har prøvd å innlede noe seriøst med flere, har lært den harde veien.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sebby skrev (5 timer siden):

Er helt enig. Har erfart det samme, flere ganger! De kan kanskje SI til deg at de liker den følsomme mannen, og å vise følelser er bare fint osv., men innerst inne mister de respekt og tiltrekning til deg. Så dette er helt on point, desverre.

Kan ikke du komme med konkrete eksempler? 

Forstår fortsatt ikke spesifikt hva du og trådstarter mener med å vise følelser.

Jeg viser følelser, men jeg sitter ikke med tårer i øynene på første date. Følelser kan jo være positive følelser også. 

At kvinner ikke opplever en usikker mann som sutrer og gråter som attraktiv tror jeg ikke vil overraske noen, men ønsker konkrete eksempler for å skjønne bedre. :) 

• Liker 1
Skrevet
Sebby skrev (5 timer siden):

Det er 1 dame.. Og hvor tidlige begynte du med det?
For oss som har prøvd å innlede noe seriøst med flere, har lært den harde veien.

Sikker på det er det som er årsaken? Jeg "traff" en på Tinder for noen år siden. Han trodde det var stemmen hans (han mente selv den hørtes litt "damete" ut ) som var årsaken til at jeg trakk meg unna. Men årsaken var faktisk at han var "altfor" glad i alkohol. (Jeg er selv avholds). 

Han jeg er sammen med nå sitter og gråter når vi ser (jente)film, når jeg skal reise fra han på ferier osv... Det demper ikke følelsene mine for han, jeg er bare ikke så følsom at jeg gjør slikt selv.

Som nevnt så kan det være andre årsaker til at damene trekker seg unna deg /dere som viser følelser. Har de sagt rett ut at det er pga dette, eller er det bare noe du /dere tror akkurat slik som han jeg traff bare antok ting? 

(Han jeg møtte var spanjol, ikke at nasjonalitet skal ha noe å si da, men det kan evt være noen kulturelle forskjeller som jeg ikke er / var klar over). 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...