Spillredaksjonen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden En spillhøst av de sjeldne Høsten er fullspekket med et utall herlige titler både foran og bak oss. Les hele saken på Gamer.no» 1
BakaBerg Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Mitt personlige most anticipated kommer 21. Oktober. Vampire: bloodlines 2 1
MrL Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Jurassic World Evolution 3 er vel også verdt å nevne
Chaos_Niddhogg Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Silent Hill muligens. Ser jo artig ut. Ninja Gaiden 4 ser fett ut. For se hva Platinum har igjen i seg... 1
Boss-Znakemaster Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Gleder meg til Powerwash Simulator 2, Mortal Kombat Legacy Kollection, Painkiller, Yooka-Replaylee, Angry Video Game Nerd 8-bit, Metroid Prime 4 og mulig Silent Hill f. Shoutout til https://www.releases.com/calendar/games 1
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Mange spennende spill som kommer ut denne høsten. Ser veldig frem til Gears of war: Reloaded. Fikk det gratis på Windows store da jeg har alle spillene i serien der. De andre spillene er på ønskelisten min, men med tanke på hvor mye rot det har vært med spill som til nå er utgitt, kommer jeg til å vente før jeg kjøper. Til nå er det kun Stellar blade og Cronos: New dawn som har funket optimalt. Borderlands 4 derimot er en annen historie.
AndersT2 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hadde aldri giddi å spilt Outer Worlds hvis det ikke var på gamepass, spilte det der i fjor, og likte det veldig godt. Så viste ikke det kom en oppfølger før artikkelen her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå