Elmek38 Skrevet 17. september Forfatter Skrevet 17. september Fikk nettopp sendingsmelding fra Onecall nå 17 Pro Max 256GB orange. hadde tenkt til stå over i år, men siden onecall slutter med rentefri delbetaling så ble oppgradering.
Necrotes Skrevet 19. september Skrevet 19. september (endret) Sitter enda og venter på at Komplett skal sende iPhone 17 Pro Max, står som Behandles, noen andre som har fått melding om at den har blitt sendt? Endret 19. september av Necrotes
larsism Skrevet 19. september Skrevet 19. september Mottok min Pro Max i dag i oransje. Utrolig skuffende å se at glasset på baksiden er montert skjevt på. Den går kant i kant nede, men gliper ellers. Andre som har opplevd dette?
backtoback Skrevet mandag kl 17:25 Skrevet mandag kl 17:25 «Apple iPhone 17-lanseringen rammet av klager på riper på nye modeller» «Sosiale medier har blitt oversvømmet med bilder av riper på iPhone 17-modeller.» https://www.techspot.com/news/109558-apple-iphone-17-launch-hit-scratch-complaints-new.html Noen kjøpere kaller det en "Scratchgate".
WBG Skrevet mandag kl 18:06 Skrevet mandag kl 18:06 (endret) backtoback skrev (1 time siden): «Apple iPhone 17-lanseringen rammet av klager på riper på nye modeller» «Sosiale medier har blitt oversvømmet med bilder av riper på iPhone 17-modeller.» https://www.techspot.com/news/109558-apple-iphone-17-launch-hit-scratch-complaints-new.html Noen kjøpere kaller det en "Scratchgate". Jeg har også sett svært mange bilder og videoer av dette. Skulle tro de hadde testet materialet godt før de går for dette. I tillegg påstår de at den er mer motstandsdyktig enn før mot riper. Hadde tenkt å bestille, men nå skal jeg vente til Apple har svart på kritikken. Endret mandag kl 18:28 av WBG
Comma Chameleon Skrevet mandag kl 18:15 Skrevet mandag kl 18:15 Fornøyd med min 17 Pro hittil og iOS 26 generelt. Tele-linsen og mer batteri er fin liten oppgradering fra 16 Pro. Tok oransje. Blå hadde blitt for lik den forrige svarte. 16 Pro selges eller doneres til familie, avhengig av hva de trenger.
Kone Skrevet mandag kl 18:23 Skrevet mandag kl 18:23 Hvis man har iPhone 16 med SWAP, kan man "Swappe til Splitt" etter 12mnd? SWAP er jo utgått nå.
WBG Skrevet mandag kl 18:28 Skrevet mandag kl 18:28 Kone skrev (5 minutter siden): Hvis man har iPhone 16 med SWAP, kan man "Swappe til Splitt" etter 12mnd? SWAP er jo utgått nå. Jeg forstod det slik på Telenor sine sider ja. 1
WBG Skrevet tirsdag kl 07:43 Skrevet tirsdag kl 07:43 larsism skrev (På 19.9.2025 den 22.54): Mottok min Pro Max i dag i oransje. Utrolig skuffende å se at glasset på baksiden er montert skjevt på. Den går kant i kant nede, men gliper ellers. Andre som har opplevd dette? Det er sikkert kun mine øyne, men jeg kan ikke se noe som helst galt på bildet.
larsism Skrevet onsdag kl 21:13 Skrevet onsdag kl 21:13 On 9/23/2025 at 9:43 AM, WBG said: Det er sikkert kun mine øyne, men jeg kan ikke se noe som helst galt på bildet. Det var litt dårlig bilde, ser den. Fant et annet på nettet som viser tydeligere, er likt på min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå