Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det noe jeg kan gjøre mot min frustrasjon av å leve i sølibat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt sex i over et tiår og er nå 44 år gammel mann. Jeg vil ikke ligge med en dame bare for å ligge selv med frustrasjonen min. Men å finne en jeg kan bli forelsket i og deretter til noe mer. Men enn så lenge så er jeg ufrivillig singel. Finnes det kurs mot det jeg sliter med? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutes ago, ForTheImperium said:

Jeg har ikke hatt sex i over et tiår og er nå 44 år gammel mann. Jeg vil ikke ligge med en dame bare for å ligge selv med frustrasjonen min. Men å finne en jeg kan bli forelsket i og deretter til noe mer. Men enn så lenge så er jeg ufrivillig singel. Finnes det kurs mot det jeg sliter med? 

Det er ikke lett å bli forelsket på kommando. Spesielt når man er middelaldrende. Selv nøyer jeg meg med å finne noen jeg liker.

• Liker 3
Skrevet

Den eneste kuren er å gjøre noe med det, men når fokuset er å ligge er det ikke så lett. 

Kom deg ut og møt potensielle partnere, her finnes det jo utallige måter men prøv noe du liker. Liker du å gå på tur? Turistforeningen har singletreff etc. Liker du å danse? Meld deg på kurs. 

Liker du god mat å vin? Dra på kurs, sett deg i en hotellbar og vent til de som er på jobb dukker opp i baren og start praten. inviter så på middag osv. Men, her er det liten kjangs for noe langvarig. Stor kjangs for at du drar på middag med en gift dame som er enslig på jobbreise. 

Osv :)

Lykke til! 

• Liker 2
Skrevet
Salvesen. skrev (7 timer siden):

Den eneste kuren er å gjøre noe med det, men når fokuset er å ligge er det ikke så lett. 

Kom deg ut og møt potensielle partnere, her finnes det jo utallige måter men prøv noe du liker. Liker du å gå på tur? Turistforeningen har singletreff etc. Liker du å danse? Meld deg på kurs. 

Liker du god mat å vin? Dra på kurs, sett deg i en hotellbar og vent til de som er på jobb dukker opp i baren og start praten. inviter så på middag osv. Men, her er det liten kjangs for noe langvarig. Stor kjangs for at du drar på middag med en gift dame som er enslig på jobbreise. 

Osv :)

Lykke til! 

Skrev på en annen tråd at jeg skal steppe mer opp når det gjelder å eksponere meg i samfunnet. Takk for tips! 

Skrevet

Har du sett på NRK sin serie Singelgåten? Det tas opp mange årsaker til at man mer eller mindre bevisst forblir singel, alt fra urealistiske krav overfor potensiell partner til egne utfordringer som  usikkerhet, frykt for å bli såret og andre momenter.
https://tv.nrk.no/se?s=singelgaaten, omtale: https://www.nrk.no/presse/programomtaler/thomas-engeset-hjelper-single-a-finne-kjaerligheten-i-singelgaten-1.17479323

Å gå litt i seg selv og finne ut av egne behov, styrker og svakheter, hvilke krav som egentlig er viktige å stille til en potensiell partner etc., kan være en god start 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...