Gå til innhold

Høyre-FRP tapte valget, en katastrofe avverget.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper bare pandemier,krig og faenskap skal gi seg for en periode,sån at man ser Norge KAN blomstre,selv med en venstrestyrt regjering. Ellers blir det nok bekmørkt neste gang. 

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Propaganda går begge veier.

Jeg har ikke alltid rett, det har vel ikke du heller som alle andre. 

Jeg er enig hvordan ting er så er det bedre, men jeg skulle ønske FrP hadde vunnet så folk kunne sett hvor lite forskjell det ville utgjort grunnet hvordan storting og regjering henger sammen, spesielt med så mange partier vi har. 

Jeg er ikke uenig at det er noe bedre, men forskjellen er ikke så stor hellers men det må vi nå vente 4 år til å se så det blir bare å skyve «problemet» fremover enn å ta det nå.

Så ikke noe hipp hurra her, men likevel så er det helt greit, jeg ligger nok i sentrum som en sosialist uten å vedkjenne meg et parti, er relativt umulig når samtlige partier har sine «saker som er gode». 

Norge har vært et veldig bra land går man bakover i tid, men AP ligger mer på høyre enn venstre siden kontra før, føler de har mistet sosialismen og mye gode verdier vi har hatt. 
Vi toppet listen gang på gang som beste land i verden og vi har gått ned og det med begge sider på rattet over årene. 

Evolusjon er viktig på alle områder, men når ting går bra er det ikke alt man trenger å forandre, her ligger skylden på hele systemet og våre kjære politikere.

Ellers helt enig med bamsemums her, håper vi snart kan få noe avbrekk til å blomstre igjen fremtid andre alternativer kommer i fremtiden.

Optimist på at det blir bedre er jeg, men på tide å bruke oljepenger på nye arbeidsplasser på land, er et hav av muligheter vi har fremfor å la Google og TikTok komme hit.

Livet går nå videre uansett for oss alle. ☺️

• Liker 2
Skrevet
BamseMums80 skrev (22 minutter siden):

Håper bare pandemier,krig og faenskap skal gi seg for en periode,sån at man ser Norge KAN blomstre,selv med en venstrestyrt regjering. Ellers blir det nok bekmørkt neste gang. 

Dette må nesten komme som et sjokk, men andre land klarte faktisk å få kontroll på inflasjonen for flere år siden. Men som det sies, den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves … kanskje!

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Just now, gurka said:

Skivebom. Det å klare å skrive så mye negativt, og i tillegg begynne å dra inn Putin og Trump, istedenfor hva man skal få til de neste 4 årene, får deg til å se ut som en dårlig vinner.

Er dessverre enig med deg her, jeg synes Krig og Fred faktisk har mye bra å si generelt så har respekt for personen, men denne posten var unødvendig for her har begge sider tatt sin del av å selge landet og vi har endt hvor vi er grunnet begge siders politikk som nesten går hånd i hånd. 

Det trengs en grundig oppvask for en forandring og FrP er like mye svar som AP her, null.

• Liker 5
Skrevet
Just now, freedomseeker said:

Dette må nesten komme som et sjokk, men andre land klarte faktisk å få kontroll på inflasjonen for flere år siden. Men som det sies, den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves … kanskje!

Faen jeg begynner å trekke i årene her 😂

Håper i det minste den neste generasjonen kan vokse og leve som vi har gjort en gang i fremtiden.

Skrevet
Krig og fred skrev (10 minutter siden):

Når AP er «radikalvenstre». Jeg ville bare sitere dette for fremtidige referanser.

Hvor skriver han at AP er radikalvenstre?

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
12 minutes ago, freedomseeker said:

Var det ikke et poeng her at man ikke skulle sammenligne oss med andre land? eller gjelder det bare venstreside? Var det jeg fikk servert i hvertfall -.-

• Liker 1
Skrevet (endret)
freedomseeker skrev (20 minutter siden):

Dette er en gavepakke til Putin, han lever for å destabilisere land. Hvorfor du drar inn Trump, må du nesten svare på selv, for for meg fremstår det helt uforståelig

Venstreekstremistene elsker tydeligvis å snakke om Trump og Putin, de blir en gjeng med nåså'er så fort disse 2 nevnes. Hvis de ikke nevnes, så drar de frem disse to selv i tide og utide.

Hvis man sier at man stemmer på partier på høyresiden, så er man påvirket av disse 2, da skjønner man ikke selv at man har blitt påvirket av russisk propaganda f.eks 😅. Så poster de selv en vegg med tekst med nettopp propaganda.

I tillegg påperober de seg selv å stå helt i sentrum politisk gjerne, å de er i tillegg helt objektive og opplyste.

Endret av Kone
  • Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
14 minutes ago, gurka said:

Hvor skriver han at AP er radikalvenstre?

"radikalvenstre"[...]"seier", i en tråd om at AP/Støre vant valget, som er et tilsvar på alle trådene om at verden går under hvis Støre/AP vinner valget. 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Krig og fred skrev (4 minutter siden):

"radikalvenstre"[...]"seier", i en tråd om at AP/Støre vant valget, som er et tilsvar på alle trådene om at verden går under hvis Støre/AP vinner valget. 

Du gjetter hva han mener. Han har ikke sagt at AP er radikalvenstre.

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
gurka skrev (28 minutter siden):

Skivebom. Det å klare å skrive så mye negativt, og i tillegg begynne å dra inn Putin og Trump, istedenfor hva man skal få til de neste 4 årene, får deg til å se ut som en dårlig vinner.

Ja, særlig når man trekker inn Putin. 
Putin tror jeg er veldig fornøyd med valget.
Og Trump bryr seg ikke...

freedomseeker skrev (27 minutter siden):

Dette er en gavepakke til Putin, han lever for å destabilisere land. Hvorfor du drar inn Trump, må du nesten svare på selv, for for meg fremstår det helt uforståelig

Jepp.

Har hørt flere som jobber med å analysere påvirkning, som sier at Russland (og Kina) i stor grad har nøret opp under USA-hatet som finnes på venstresiden.

Det ser ut som de lykkes med dette.

• Liker 6
Skrevet
Krig og fred skrev (2 minutter siden):

Jeg stemte AP, så det er ikke jeg som bedriver gjetting. 

Hva har det med saken å gjøre. Du bytter nå tema.

• Liker 6
Skrevet (endret)
3 minutes ago, gurka said:

Hva har det med saken å gjøre. Du bytter nå tema.

Nei, nå må du gi deg. Han kaller meg/AP "radikalvenstre". Ikke kom til meg fordi han du forsvarer farer med løgn og sprøyt. 

Endret av Krig og fred
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...