Spillredaksjonen Skrevet mandag kl 03:58 Skrevet mandag kl 03:58 No Man's Sky tilbake blant Steams mest populære spill Les hele saken på Gamer.no» 1
GnilreG Skrevet mandag kl 05:13 Skrevet mandag kl 05:13 Fader så irriterende at jeg ikke finner spillet, ulempen med å ha det i fysisk format >.<
vidor Skrevet mandag kl 05:47 Skrevet mandag kl 05:47 No Man's Sky var ikke noe særlig når det ble sluppet, men de har gjort en god jobb med det over tid. Kudos for det.
Aetius Skrevet mandag kl 09:03 Skrevet mandag kl 09:03 NMS er billigere på GOG enn Steam. 199 kr vs 268,-.
DrAlban3000 Skrevet mandag kl 09:31 Skrevet mandag kl 09:31 (endret) vidor skrev (3 timer siden): No Man's Sky var ikke noe særlig når det ble sluppet, men de har gjort en god jobb med det over tid. Kudos for det. Da jeg først så lystløgneren som ga ut dette spillet tenkte jeg at dette var en slags pensuoppgave om overhyping av spill. Murray mente vi kunne se andre spillere (det kunne vi ikke) bare vi lette godt nok. Det var multiplayer sa han rett før release.. Sammen med en skokk andre løgner førte til at NMS ble tidenes mest refunderte spill. Det er godt de har lært av sine feil, det er det flere som ikke har. Endret mandag kl 09:31 av DrAlban3000
BamseMums80 Skrevet mandag kl 11:22 Skrevet mandag kl 11:22 Spillet er beyond kjedelig. Sikkert triggende for fans å høre,men det er min mening om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå