Gå til innhold

Hjelp til kjøp av White build pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Har lyst til å bygge en hvit pc og har klart å grave frem noen deler som er hvite. Litt vanskelig å finne deler som er hvite innenfor gitt budsjett på 15.000,-.

- Kingston FURY Beast RGB DDR5-6000 - 32GB - CL30 - Dual Channel (2 pcs) - AMD EXPO & Intel XMP - Hvit med RGB

- Cooler Master SickleFlow Edge 120 ARGB White Edition

- ID-Cooling FX360 INF WHITE - CPU Vannkjøling - Max 27 dBA

- ASUS Prime 850W Gold Strømforsyning (PSU) - 850 Watt - 120 mm - ATX 3.1 - 80 Plus Gold sertifisert

- AMD Ryzen 5 7600X Prosessor/CPU - 6 kjerner - 4.7 GHz - AMD AM5 - AMD Boks (uten kjøler)

- ASUS B650E MAX GAMING WIFI WHITE Hovedkort - AMD B650 - AMD AM5 socket - DDR5 RAM - ATX

- NZXT H6 Flow Compact Dual Chamber with RGB - Matte White - Kabinett - Miditower - Hvit

- ASRock Radeon RX 9060 XT Steel Legend - 16GB GDDR6 RAM - Grafikkort

Ser det greit og passer delene sammen? Eller er det noen som ville byttet ut noe? Fant en par HK i ca samme prisklasse, så litt usikker på hvilken jeg skulle gå for. 

Pcn jeg har i dag er en Ryzen 5 3600 med gtx 1060 (3gb) og 16gb ram, HK husker jeg ikke (MSI b550 eller B650 Mortar). Så regner med det blir en ok oppgradering. Er for så vidt fornøyd med dagens pc, da den etter mitt syn kjører spillene jeg spiller ganske bra. Syns feks Elden ring og Cyberpunk kjører fint ( er ikke så kresen). Men kult å fornye seg litt, så derfor jeg er på jakt etter ny pc. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...