Spillredaksjonen Skrevet torsdag kl 12:00 Skrevet torsdag kl 12:00 Sniktitt: The Outer Worlds 2 <em>The Outer Worlds 2</em> kan bli ein av årets favorittar. Les hele saken på Gamer.no»
vampyrica Skrevet torsdag kl 16:06 Skrevet torsdag kl 16:06 Garantert ikke, likte det første, men hva jeg liker og andre kjøpere er noe annet. Realistisk så kanskje de klarer topp 10. 1
Reg2000 Skrevet torsdag kl 16:08 Skrevet torsdag kl 16:08 Likte det første, men kommer nok litt for mange andre spill jeg er mer interessert i nå til høsten. 1
Bananababb Skrevet torsdag kl 17:59 Skrevet torsdag kl 17:59 Hvis noe annet enn Clair Obscur vinner goty i år så begynner jeg å brenne biler.
Vikingfinger Skrevet torsdag kl 19:05 Skrevet torsdag kl 19:05 Bananababb skrev (1 time siden): Hvis noe annet enn Clair Obscur vinner goty i år så begynner jeg å brenne biler. 🤣 Det finnes så mange bedre spill enn det. Slettet det etter 30 minutter. Lykke til med bilbrenningen, regner med du bor i den flotte hovedstaden vår..... Det er nok bilbrenning der fra før av 1
Bananababb Skrevet torsdag kl 20:01 Skrevet torsdag kl 20:01 Vikingfinger skrev: Bananababb skrev (1 time siden): Hvis noe annet enn Clair Obscur vinner goty i år så begynner jeg å brenne biler. 🤣 Det finnes så mange bedre spill enn det. Slettet det etter 30 minutter. Lykke til med bilbrenningen, regner med du bor i den flotte hovedstaden vår..... Det er nok bilbrenning der fra før av Da regner du feil. Helt greit å mene det, men bra du i det minste ga spillet en skikkelig sjanse før du slettet det da.
Jojimbo Skrevet torsdag kl 21:20 Skrevet torsdag kl 21:20 Nope, 100% sikker på at dette spillet ikke kommer i nærheten engang.
vampyrica Skrevet fredag kl 00:33 Skrevet fredag kl 00:33 (endret) 4 hours ago, Bananababb said: Da regner du feil. Helt greit å mene det, men bra du i det minste ga spillet en skikkelig sjanse før du slettet det da. Spilt gjennom spillet og var en 8 for meg, som er bra men langt unna GOTY for meg. Kingdom come 2 var en solid 10 for min del. Split fiction synes jeg var en utrolig opplevelse som Coop spill, det var noe som skjedde hele tiden. Sterk 9. Wuchang noe av bedre bossfights i sjangeren, faktisk brukte jeg mer forsøk enn samtlige i souls sjangeren, men litt latskap par steder ved å ikke bytte våpen (respec) som hadde gjort det enklere, men en 10 for min del, men ikke bedre enn Kingdom comes. Hell is Us rundt hjørnet ser særdeles bra ut, samme kan sies om Kronos. Silent Hill kan bli bra. Så selv om jeg nesten har spikret inn KCD 2 så langt, så er det litt tidlig å spikre inn årets beste før en har spilt alle de gode spillene, for det er flere spill på vei. Bloodlines kan bli enten en overraskelse eller flopp. Er et bra spill år uansett , godt å se de fleste beste kommer med en 599-649, pris også. Endret fredag kl 00:34 av vampyrica Skrivefeil 1
spazma Skrevet fredag kl 05:00 Skrevet fredag kl 05:00 (endret) Tja grafikken har blitt bedre men. pris lapp på 799kr. Blir vent og se benken inntil videre. Men jeg har mine tvil på GOTY stemplet. Endret fredag kl 05:00 av spazma
bubba477 Skrevet fredag kl 06:27 Skrevet fredag kl 06:27 Det første spillet var ok men nådde aldri helt opp. Fargene i spillet brente øynene mine. Kanskje på sommersalg engang i fremtiden.
Bananababb Skrevet fredag kl 08:37 Skrevet fredag kl 08:37 vampyrica skrev (7 timer siden): Spilt gjennom spillet og var en 8 for meg, som er bra men langt unna GOTY for meg. Da skal du få slippe å gå i tog og brenne biler sammen med meg hvis det ikke vinner. Jeg kødder selvsagt, men mener spillet burde ha en stor sjanse til å vinne. Ikke bare fordi det personlig for meg er en solid toppkarakter pga knall gameplay, gode karakterer, bra grafikk, konge musikk og ikke minst en spennende og smart historie, men også på grunn av den beskjeden spillet har sendt til resten av spillbransjen. Man trenger ikke klaske et oljefond i bordet for å lage en spillopplevelse som ser og føles trippel A ut så lenge god prosjektstyring og lidenskap er på plass. Når det gjelder de andre spillene du nevner. KCD2: knallspill. Solid andreplass for min del så langt i år. Eneste som tok meg litt ut av opplevelsen der var stive karakterer og noe merkelig flyt i dialoger til tider. Kampsystemet blir jo også en smule "broken" når man har levlet litt og lært seg master strike. For meg en 9'er. Split fiction: sykt artig coop-spill, men historien og kleine karakterer og dialog hindret det fra å bli noe spesielt i mine øyne. Fortsatt en solid 8 pga gameplay. Synes det manglet sjarmen som It takes two hadde. Wuchang: 10?! Der satte jeg nesten kaffen i halsen for min del var det nærmere en sterk 7. Likte verdenen og en del av bossene var kule. Likte også at man kunne respece karakteren uten noen form for kostnad. Når man derimot bør gjøre dette før mange av bossene senere i spillet fordi man har "feil" build blir det bare utrolig slitsomt. Jeg ga etter hvert f og truget meg gjennom med long sword. Kom meg gjennom alle bosser til slutt. *Liten spoiler* når det da viser seg at den dårlige slutten er default første gang man spiller gjennom med mindre man følger en guide så føltes det litt som om spillet sa "fuck off, start på nytt". Det er alt for lett å drite seg ut på enkelte side quests! Mulig de har patchet dette i ettertid, men jeg har nøyaktig null intensjon om å plukke dette opp igjen med det første. September byr på for mye annet bra. Hell is us, Cronos og Silent Hilf, let's go!
vampyrica Skrevet fredag kl 14:21 Skrevet fredag kl 14:21 (endret) 6 hours ago, Bananababb said: Da skal du få slippe å gå i tog og brenne biler sammen med meg hvis det ikke vinner. Jeg kødder selvsagt, men mener spillet burde ha en stor sjanse til å vinne. Ikke bare fordi det personlig for meg er en solid toppkarakter pga knall gameplay, gode karakterer, bra grafikk, konge musikk og ikke minst en spennende og smart historie, men også på grunn av den beskjeden spillet har sendt til resten av spillbransjen. Man trenger ikke klaske et oljefond i bordet for å lage en spillopplevelse som ser og føles trippel A ut så lenge god prosjektstyring og lidenskap er på plass. Når det gjelder de andre spillene du nevner. KCD2: knallspill. Solid andreplass for min del så langt i år. Eneste som tok meg litt ut av opplevelsen der var stive karakterer og noe merkelig flyt i dialoger til tider. Kampsystemet blir jo også en smule "broken" når man har levlet litt og lært seg master strike. For meg en 9'er. Split fiction: sykt artig coop-spill, men historien og kleine karakterer og dialog hindret det fra å bli noe spesielt i mine øyne. Fortsatt en solid 8 pga gameplay. Synes det manglet sjarmen som It takes two hadde. Wuchang: 10?! Der satte jeg nesten kaffen i halsen for min del var det nærmere en sterk 7. Likte verdenen og en del av bossene var kule. Likte også at man kunne respece karakteren uten noen form for kostnad. Når man derimot bør gjøre dette før mange av bossene senere i spillet fordi man har "feil" build blir det bare utrolig slitsomt. Jeg ga etter hvert f og truget meg gjennom med long sword. Kom meg gjennom alle bosser til slutt. *Liten spoiler* når det da viser seg at den dårlige slutten er default første gang man spiller gjennom med mindre man følger en guide så føltes det litt som om spillet sa "fuck off, start på nytt". Det er alt for lett å drite seg ut på enkelte side quests! Mulig de har patchet dette i ettertid, men jeg har nøyaktig null intensjon om å plukke dette opp igjen med det første. September byr på for mye annet bra. Hell is us, Cronos og Silent Hilf, let's go! Ja vi er nok mye enig, foruten Wuchang ☺️ Mtp avslutninger i spillet klarte jeg alle uten guide, men jeg leser alltid trophy listen før jeg starter et spill så når jeg nærmet meg slutten lagde jeg en hardsave (noe som var forventet i sjangeren). Det ble ikke noe platinum som en skuffelse da, jeg klarte nok å messe opp en quest eller 2 for jeg mangler et våpen og armor deler, mulig jeg har oversett et sted men sikker på at hvertfall en sidequest gikk jeg glipp av. gameplay var utrolig bra for min del og imponerende spillverden og design, bossfights utrolig vellaget, men ikke spill jeg anbefaler de fleste grunnet vanskelighetsgrad, så den er niche og vil av den grunn ikke være noen Goty som en selvfølge uansett om jeg liker det veldig godt så ser jeg objektivt også. ☺️ Jeg forstår meg ikke på Clair expedition, ja var en veldig bra historie, men gameplay er gørr kjedelig, akkurat som FF serien, par end boss (ikke nødvendig tar jo omtrent en time i turbasert…) Jeg gir selv score på alle punkter og dette makser ikke på Voiceact og langtfra utdatert langdrygt og repetitivt gameplay i mine øyne. (Har spilt samme type spill og forsåvidt alle gode i sjangeren så vanskelig å si wow for en kul combat). skal fint gi det en 10 på lyd og 9 på historie, men er mye bra spill med samme pris så for meg skiller det seg ikke ut som wow faktor i fht pris og alt annet jeg gir score på (her er jeg sikker på Kronos scorer bedre på samtlige områder foruten historie kanskje som jeg gjetter enten bedre eller et hakk lavere), for AAA spill kommer i denne prisklassen og har kommet flere. Det begynner å bli mer vanlig igjen med denne prisen på spill, 2 AAA neste uke til samme pris jeg personlig har stor tro er bedre enn Clair. Taperne er de som fortsetter med høy pris noe som viser til dropp av kjøp av spill grunnet pris. Så det er fullt mulig å lage høy budsjett spill og ha gode salg også, Clair var nå heller ikke et billig spill, kontra Microsoft produksjon ville dette vært et AAA, men blir merket AA grunnet studio og ikke kostnader. (40 millioner dollar er et godt beløp på et spill, blir som å si første 2 witcher var A/AA noe dem ikke var, her kan jeg nevne en god som ville vært i samme prisklassen eller lavere så Clair hadde høy produksjon men de hadde et mindre team og det kan være positivt men betyr ikke at det er AA spill, dyktig team med et godt budsjett). Men ja neste uke blir spennende og forsåvidt september og oktober med gode spill, så vanskelig å si goty enda, men for meg blir det virkelighetsfjernt og sjokk om ikke KCD2 ikke ville blitt det men ser at mange liker Clair Obscur så da får jeg heller ta sjokket den veien 😂 Men er subjektiv mening over gameplay som trekker det for mye ned. Rebirth var langtfra Goty contender for meg, been there done that i nesten 35-40 år. Vi får kose oss masse neste uke, tror vi får 2 helt spesielle spill i hver sin sjanger. 🤘🏻 edit; KCD2 hadde budsjett på 41-45 millioner og ser ikke på det som et AA spill noe jeg tviler de fleste gjør så samme pris som Clair omtrent. edit 2; Kcd2 peak players steam 256k Clair peak players steam 145K Endret fredag kl 15:12 av vampyrica
Mojo Wangen Skrevet fredag kl 19:47 Skrevet fredag kl 19:47 For mange bra spill som har kommet i år, men jeg holder en knapp på Death Stranding 2. Mesterverk av ett spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå