Gå til innhold

«Early access»-debut for norsk shippingsimulator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et annet POC inspirert spill som ser mye bedre ut enn dette er Transocean the shipping company. Jeg vedder min høyre sokk på at inspirasjonen kommer derifra of ikke POC. 😛

Skrevet
strike_ skrev (På 23.8.2025 den 9.37):

Et annet POC inspirert spill som ser mye bedre ut enn dette er Transocean the shipping company. Jeg vedder min høyre sokk på at inspirasjonen kommer derifra of ikke POC. 😛

Hvorfor tror du ikke det er inspirert av originalen? Uansett så forteller utvikleren i et intervju på spill historie.no at han ikke hadde hørt om det andre spillet før han leste denne artikkelen om sitt eget spill her på gamer å at hans spill er inspirert av Porta of call. Send meg en pm så kan du få en adresse å sende sokken til 🤣

• Liker 2
Skrevet
On 8/23/2025 at 9:16 AM, GrinderX9 said:

Det reagerte jeg på også, nevner ikke med et ord at dette helt tydelig ikke bare er inspirert men en ser helt ut som en moderne utgave av POC

Jeg har laget en sidescroller om to brødre som hopper, spiser sopp, og går ned i rør.

Super Mario Brothers? Aldri hørt om det! :new_woot:

Skrevet

Det første jeg tenkte var Ports of Call ja...

Husker jeg løp for å kjøpe det hos gamle Dixon, det var en av de spillene jeg faktisk brukte lommepengene på. Latet som jeg var John Fredriksen.

Skrevet
8 hours ago, GrinderX9 said:

Send meg en pm så kan du få en adresse å sende sokken til 🤣

Haha 😛 Hvilken type sokk vil du helst ha? Jeg har et par forskjellige du kan velge mellom. Som: Sure sokker, skitne sokker, røka sokker, sokker med hull i :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...