Spillredaksjonen Skrevet 23. august Skrevet 23. august «Early access»-debut for norsk shippingsimulator Les hele saken på Gamer.no»
Pabben82 Skrevet 23. august Skrevet 23. august Herregud, har gamere blitt så unge nå, at de ikke skjønner at dette er en ren nyversjon av Ports of Call? 1
GrinderX9 Skrevet 23. august Skrevet 23. august Det reagerte jeg på også, nevner ikke med et ord at dette helt tydelig ikke bare er inspirert men en ser helt ut som en moderne utgave av POC
strike_ Skrevet 23. august Skrevet 23. august Et annet POC inspirert spill som ser mye bedre ut enn dette er Transocean the shipping company. Jeg vedder min høyre sokk på at inspirasjonen kommer derifra of ikke POC. 😛
Vikingfinger Skrevet 23. august Skrevet 23. august Får vibber til Ports of call, et spill jeg har lassevis av timer i
GrinderX9 Skrevet 27. august Skrevet 27. august strike_ skrev (På 23.8.2025 den 9.37): Et annet POC inspirert spill som ser mye bedre ut enn dette er Transocean the shipping company. Jeg vedder min høyre sokk på at inspirasjonen kommer derifra of ikke POC. 😛 Hvorfor tror du ikke det er inspirert av originalen? Uansett så forteller utvikleren i et intervju på spill historie.no at han ikke hadde hørt om det andre spillet før han leste denne artikkelen om sitt eget spill her på gamer å at hans spill er inspirert av Porta of call. Send meg en pm så kan du få en adresse å sende sokken til 🤣 2
Krig og fred Skrevet 27. august Skrevet 27. august On 8/23/2025 at 9:16 AM, GrinderX9 said: Det reagerte jeg på også, nevner ikke med et ord at dette helt tydelig ikke bare er inspirert men en ser helt ut som en moderne utgave av POC Jeg har laget en sidescroller om to brødre som hopper, spiser sopp, og går ned i rør. Super Mario Brothers? Aldri hørt om det!
ABNOR Skrevet 27. august Skrevet 27. august Det første jeg tenkte var Ports of Call ja... Husker jeg løp for å kjøpe det hos gamle Dixon, det var en av de spillene jeg faktisk brukte lommepengene på. Latet som jeg var John Fredriksen.
strike_ Skrevet 27. august Skrevet 27. august 8 hours ago, GrinderX9 said: Send meg en pm så kan du få en adresse å sende sokken til 🤣 Haha 😛 Hvilken type sokk vil du helst ha? Jeg har et par forskjellige du kan velge mellom. Som: Sure sokker, skitne sokker, røka sokker, sokker med hull i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå