Spillredaksjonen Skrevet fredag kl 12:44 Skrevet fredag kl 12:44 Seriene du må få med deg akkurat nå Skrekk, superstjerner og en av moderne tids beste serier står på menyen denne måneden. Les hele saken på Gamer.no» 1
Stormshadow2000 Skrevet fredag kl 17:44 Skrevet fredag kl 17:44 (endret) Alien Earth. S P O I L E R A L E R T ! Visuelt og lydmessig 10/10. Mesterverk. Men... Vi er i en høyteknologisk fremtid, men et romskip på størrelse med Grunerløkka kan reise gjennom verdensrommet og uten problemer kræsjlande midt i en storby og dette finner ikke storbyen ut før skyskraperne raser ned rundt ørene? Nu vel. Så brukes det milliarder på teknologi som skal overføre bevisstheten til barn i i kroppen til unge voksne. Hva gjør vi med disse milliardprosjektene? Et av de største geniene som noen gang har levd sender de ut for å leke Stranger Things for å knabbe innholdet i det brennende romskipet omgitt av ramlende skyskrapere. Vi har jo tross alt sett 15 sekunder av at de tar armbøyninger. Assa... Serien begynner veldig lovende, og så blir konseptet så latterlig at det er vanskelig å ikke le av feil ting. Barna i voksenkropp blir bedt om å "vent her, stå og se på den potensielt dødelige romplanta" fordi voksen-voksen personen skal sjekke ut noe annet. Kom igjen... Hele konseptet og manuset rundt er så full av logiske brister at serien faller på stengrunn. Oss sci-fi nørder aksepterer ikke svada. Endret fredag kl 17:45 av Stormshadow2000 2 1
Anfieldtheplacetobe Skrevet fredag kl 18:59 Skrevet fredag kl 18:59 Siden det deles ut serietips: "Dark" på netflix, goat!! 2
Stormshadow2000 Skrevet fredag kl 19:10 Skrevet fredag kl 19:10 Anfieldtheplacetobe skrev: Siden det deles ut serietips: "Dark" på netflix, goat!! Ingen over, ingen ved siden.
Vikingfinger Skrevet fredag kl 19:59 Skrevet fredag kl 19:59 Stormshadow2000 skrev (48 minutter siden): Anfieldtheplacetobe skrev (59 minutter siden): Siden det deles ut serietips: "Dark" på netflix, goat!! Ingen over, ingen ved siden. Helt sikker på det?
Duriello Skrevet fredag kl 21:26 Skrevet fredag kl 21:26 (endret) Shoxx skrev (7 minutter siden): Årets beste serie er Landman. Njaa.. Den er helt O-k, Billy Bob redder den. 👍🙂 Edit* Årets beste for min del er The Pitt, tett fulgt av A;E (om så kun for bra bruk av lyd alene) Endret fredag kl 21:27 av Duriello
Shoxx Skrevet fredag kl 21:28 Skrevet fredag kl 21:28 1 minute ago, Duriello said: Njaa.. Den er helt O-k, Billy Bob redder den. 👍🙂 Jeg kan ikke vente til sesong 2. Synes den er helt nydelig! Men ja,Billy Bob ER serien. Han eier hver eneste scene han er med i. 1
Duriello Skrevet fredag kl 21:30 Skrevet fredag kl 21:30 Shoxx skrev (1 minutt siden): Jeg kan ikke vente til sesong 2. Synes den er helt nydelig! Men ja,Billy Bob ER serien. Han eier hver eneste scene han er med i. Får så lyst til å se første sesong av Fargo hver gang jeg ser ham. 😂 1
Shoxx Skrevet fredag kl 21:46 Skrevet fredag kl 21:46 15 minutes ago, Duriello said: Får så lyst til å se første sesong av Fargo hver gang jeg ser ham. 😂 Ja det gjør jeg og. Kommer helt sikkert til å gjøre det og,før jul engang. Eller gjerne i jula. 1
Peter Johansen Skrevet mandag kl 10:36 Skrevet mandag kl 10:36 (endret) Stormshadow2000 skrev (På 22.8.2025 den 19.44): Alien Earth. S P O I L E R A L E R T ! Visuelt og lydmessig 10/10. Mesterverk. Men... Vi er i en høyteknologisk fremtid, men et romskip på størrelse med Grunerløkka kan reise gjennom verdensrommet og uten problemer kræsjlande midt i en storby og dette finner ikke storbyen ut før skyskraperne raser ned rundt ørene? Nu vel. Så brukes det milliarder på teknologi som skal overføre bevisstheten til barn i i kroppen til unge voksne. Hva gjør vi med disse milliardprosjektene? Et av de største geniene som noen gang har levd sender de ut for å leke Stranger Things for å knabbe innholdet i det brennende romskipet omgitt av ramlende skyskrapere. Vi har jo tross alt sett 15 sekunder av at de tar armbøyninger. Assa... Serien begynner veldig lovende, og så blir konseptet så latterlig at det er vanskelig å ikke le av feil ting. Barna i voksenkropp blir bedt om å "vent her, stå og se på den potensielt dødelige romplanta" fordi voksen-voksen personen skal sjekke ut noe annet. Kom igjen... Hele konseptet og manuset rundt er så full av logiske brister at serien faller på stengrunn. Oss sci-fi nørder aksepterer ikke svada. Ja, det er fascinerende. Samme med Alien Romulus, dog i noe mindre grad - eller spillene til Ubisoft og co, Disney Star Wars, nye Star Trek, MCU post-Endgame, Rings of Power, The Witcher Netflix osv..osv. Kvaliteten på underholdningen har vært i fritt fall det siste tiåret, men noen få unntak. Man bruker opptil hundrevis av millioner av dollar på en påkostet produksjon av spill, tv-serie eller film, men manuset og historien er ofte veldig dårlig. Det er nok av dyktige og intelligente folk der ute å ta av, men de slipper ikke til i dagens Hollywood, Netflix, vestlig AAA-spillselskap osv. Endret mandag kl 22:37 av Peter Johansen
Krig og fred Skrevet mandag kl 11:00 Skrevet mandag kl 11:00 On 8/22/2025 at 9:10 PM, Stormshadow2000 said: On 8/22/2025 at 8:59 PM, Anfieldtheplacetobe said: Siden det deles ut serietips: "Dark" på netflix, goat!! Ingen over, ingen ved siden. On 8/22/2025 at 8:59 PM, Anfieldtheplacetobe said: Siden det deles ut serietips: "Dark" på netflix, goat!! Archive 81.
Vikingfinger Skrevet mandag kl 21:49 Skrevet mandag kl 21:49 Shoxx skrev (På 22.8.2025 den 23.18): Årets beste serie er Landman. Uten tvil, og bedre enn Yellowsstone selv om jeg ikke trodde noen kunne overgå den serien. Det gledes til ses 2. Humoren er helt fantastisk. tror aldri jeg har ledd så mye av en serie som ikke er komedie.
Vikingfinger Skrevet mandag kl 21:52 Skrevet mandag kl 21:52 Duriello skrev (På 22.8.2025 den 23.30): Får så lyst til å se første sesong av Fargo hver gang jeg ser ham. 😂 Hvis du liker Billy Bob så må du få med deg Bad Santa. Tror det er noe av det beste han har gjort. 1
Duriello Skrevet mandag kl 22:01 Skrevet mandag kl 22:01 Vikingfinger skrev (8 minutter siden): Hvis du liker Billy Bob så må du få med deg Bad Santa. Tror det er noe av det beste han har gjort. Sett mange ganger, kun 1ern som er bra da. Men han slår ikke Lorne Malvo. 👌😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå