Gjest 7667c...bba Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Etter samlivsbrudd med kona for 8 måneder siden kjenner jeg fortsatt på et ekstremt savn og at følelsene mine er veldig sterke enda. Vi ble separert på grunn av et dalende forhold, da spesielt intimiteten. Jeg endte opp med å være utro (klina med en annen på fest). Før utroskapen prøvde vi å få i gang forholdet igjen, men det var nok for seint der og da. Nå har vi vært fra hverandre lenge og vi har en god tone. Vi har hatt god tone både under og etter bruddet. Nå sitter jeg daglig og vurderer å sende hun en melding det jeg sier akkurat hva jeg føler, som er at jeg ønsker at vi prøver igjen. Hun er den første jeg tenker på om morgenen og den siste jeg tenker på før jeg sovner. Har tenkt en stund at det kanskje bare er jeg som ikke klarer å være aleine, men kjenner og på at det går helt fint. Har prøvd å gå videre med både tinder og dating, men føler bare at det blir helt feil. Klarer ikke å sleppe innpå noen andre, for det er bare en dame for meg. Burde jeg gå for det, eller er det dødfødt? Noen andre som har vært i samme situasjon? - singel 2 barnefar på 37 Anonymous poster hash: 7667c...bba
Iki Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Gjest 7667c...bba skrev (23 minutter siden): for det er bare en dame for meg. Gjest 7667c...bba skrev (23 minutter siden): Jeg endte opp med å være utro Jeg beklager, men det virker ikke som du er helt enig med deg selv. Så da hadde jeg latt være med å kontakte henne. Du bør nok først bli klar over hva du selv føler.
iGlenn Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Enig med han over. Du tenker nok mest på de positive stundene og glemmer de negative tidene dere hadde. Dette er normalt i kjærlighetssorg - du setter henne og forholdet deres på en pidestall. Du må spørre deg selv hvorfor du var utro og ødela forholdet i utgangspunktet. Det er ganske sannsynlig at om dere skulle prøve på nytt så vil dere oppleve de samme problemene i forholdet som dere hadde tidligere, i tillegg til at hun fremover ikke kan stole helt på deg om du er på fest.
ilpostino Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg vet ikke om det bare er meg, men hvis man kliner med noen på fest når man er separert så vet jeg ikke om jeg vil kalle det for utroskap. Hvis du "plages" med dette og det er gjentagende tankegang synes jeg du skal "brenne av" en gjennomtenkt melding sånn at du får sagt det du vil si. Men vær forberedt på at hun kan ha gått videre og ikke vil prøve på nytt. Da blir det (antageligvis) lettere for deg å gå videre.
Kakkelfant Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Her kan du med fordel være forsiktig og diplomatisk - ta små skritt for å finne ut om hun også savner deg. Plumper du rett uti med en svulstig melding kan du fort gjøre vondt værre. Hvis hun også savner deg er jo det bra for dere (og ikke minst barna), men hvis hun allerede har gått videre vil du nok ikke finne noen som helst glede (og nytte) i det å skulle åpne deg om dine følelser for henne igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå