DJViking Skrevet 13. august Skrevet 13. august (endret) Jeg fikk lyst på den Nordace Siena Pro 13 Backpack. Men finner ingen butikker i Norge som selger den. Kun Nordace sin egen butikk. Ser at de viser meg norsk pris, og at de sender verden over. Har noen handlet hos Nordace? Hvor lang tid bruker det å ta for man får varen? Jeg skal reise om 3-4 uker til Asia og ville vurdere å kjøpe denne nå dersom jeg får den i tide. Endret 18 timer siden av DJViking
Milhouse85 Skrevet i går, 11:27 Skrevet i går, 11:27 Kjøp hos Amazon. https://www.amazon.com/Nordace-Siena-Pro-Smart-Backpack/dp/B0CZL1BQVY?th=1 Da får du rask og trygg levering. Samt at du slipper å styre med fortolling osv. Litt billigere blir det også... (totalt sett med alt). 1
DJViking Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Den koster nå kr1,199 direkte hos Nordace På Amazon koster den 1130kr. Bitte litt billigere. Men er det virkelig at man må styre med fortolling dersom jeg kjøper direkte hos Nordace, men ikke Amazon. Den skjønner jeg ikke hvorfor, siden begge er utenlandsbutikker.
DJViking Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Prisen jeg måtte ut med hos Amazon. Der er vel fortolling inkludert da (VAT)?
Dragonlove Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden DJViking skrev (10 minutter siden): Prisen jeg måtte ut med hos Amazon. Der er vel fortolling inkludert da (VAT)? Ja, det blir ikke noe mer da
DJViking Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden (endret) Skulle egentlig heller hatt den Nordace Siena Pro 16 (som passer til 15.6" laptop), men den er litt for stor til å være med på flyet. Liten bag (40cm x 30cm x 15cm) er størrelsen som er tillatt i tillegg til Kabinkoffert. Endret 19 timer siden av DJViking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå