Gjest f1885...ab3 Skrevet tirsdag kl 15:56 Skrevet tirsdag kl 15:56 Krig og fred skrev (Akkurat nå): Så hvorfor mener du at han skal sette pris på deg? Du er jo bare et objekt for han. Nei. Godt poeng. Kanskje jeg tenker feil. Han får gjøre som han vil. Det gjør jeg og Anonymous poster hash: f1885...ab3
Gjest 65622...5a5 Skrevet tirsdag kl 16:04 Skrevet tirsdag kl 16:04 Krig og fred skrev (23 minutter siden): Problemstillingen til Ts er at hun er på vidda. Hun tror hun har et forhold til en gift man som bruker henne som tømmestasjon. Og jo, begge parter har ansvar i utroskap. Krig og fred skrev (6 minutter siden): Så hvorfor mener du at han skal sette pris på deg? Du er jo bare et objekt for han. Det er helt unødvendig å være så frekk mot noen som gir uttrykk for å ha det vanskelig, og ber om råd. Kan hende du har rett i uttalelsene dine, men det er noe med hvordan man ordlegger seg også. Anonymous poster hash: 65622...5a5
Krig og fred Skrevet tirsdag kl 16:09 Skrevet tirsdag kl 16:09 2 minutes ago, Guest 65622...5a5 said: Kan hende du har rett i uttalelsene dine, men det er noe med hvordan man ordlegger seg også. Anonymous poster hash: 65622...5a5 Mye forsvinner i tekst, og virker annerledes enn ved tale. Jeg er faktisk på TS sin side. Hun bedriver selvdestruktiv adferd, uten å være klar over det selv. Noe jeg selv vet en del om. 3
Gjest 65622...5a5 Skrevet tirsdag kl 16:13 Skrevet tirsdag kl 16:13 Krig og fred skrev (2 minutter siden): Mye forsvinner i tekst, og virker annerledes enn ved tale. Jeg er faktisk på TS sin side. Hun bedriver selvdestruktiv adferd, uten å være klar over det selv. Noe jeg selv vet en del om. Jeg er enig med deg i at atferden er selvdestruktiv. Jeg bare syns du ordla deg litt vel hardt. Jeg tror det kan bidra til dårligere selvfølelse i stedet for å bygge henne opp til å ta de riktige valgene for seg. 🙂 Anonymous poster hash: 65622...5a5
Krig og fred Skrevet tirsdag kl 16:37 Skrevet tirsdag kl 16:37 22 minutes ago, Guest 65622...5a5 said: Jeg er enig med deg i at atferden er selvdestruktiv. Jeg bare syns du ordla deg litt vel hardt. Jeg tror det kan bidra til dårligere selvfølelse i stedet for å bygge henne opp til å ta de riktige valgene for seg. 🙂 Anonymous poster hash: 65622...5a5 Ja ok, jeg ser den. TS: jeg ønsker deg bare godt. Du skriver at du har k-ptsd, så da går du kanskje til psykolog? Har det vært trema i terapi, hvis ikke håper jeg det er noe du vil diskutere med psykologen din. 1
Martelè Skrevet tirsdag kl 17:03 Skrevet tirsdag kl 17:03 Gjest 65622...5a5 skrev (1 time siden): TS er ikke utro. Mannen hun har sex med er utro. Det er ikke opp til oss å være moralens voktere her, men å hjelpe TS med problemstillingen hennes. Anonymous poster hash: 65622...5a5 Hun er utro med han. Begge er skyldige i utroskap Gjest f1885...ab3 skrev (1 time siden): Jeg er ikke i et forhold med han! Anonymous poster hash: f1885...ab3 Jo det er du. Den type forhold du er i, er kategorisert som affære 2
Gjest f1885...ab3 Skrevet tirsdag kl 17:03 Skrevet tirsdag kl 17:03 Problemet er og at vi har lovt å holde oss til hverandre. Men vanskelig når han er sånn. TS Anonymous poster hash: f1885...ab3
Gjest 65622...5a5 Skrevet tirsdag kl 17:22 Skrevet tirsdag kl 17:22 Martelè skrev (15 minutter siden): Hun er utro med han. Begge er skyldige i utroskap Begge bidrar til at han er utro. For at hun skal være utro, så må hun være i et forhold med noen andre enn han. Det er uansett ikke relevant for TS sin problemstilling å drive denne moraliseringen. Jeg setter heller ikke pris på at folk er sammen med folk som i utgangspunktet er opptatt. Men la oss holde oss til problemstillingen fremsatt i HI. Martelè skrev (22 minutter siden): Jo det er du. Den type forhold du er i, er kategorisert som affære Det er en vesentlig forskjell på en affære og et forhold. Anonymous poster hash: 65622...5a5
Duriello Skrevet tirsdag kl 17:25 Skrevet tirsdag kl 17:25 Gjest f1885...ab3 skrev (20 minutter siden): Problemet er og at vi har lovt å holde oss til hverandre. Men vanskelig når han er sånn. TS Anonymous poster hash: f1885...ab3 Han har jo også lovt å holde seg til hun han er gift med! 🙄🙄 1
Gjest f1885...ab3 Skrevet tirsdag kl 19:12 Skrevet tirsdag kl 19:12 Duriello skrev (1 time siden): Han har jo også lovt å holde seg til hun han er gift med! 🙄🙄 Ja. Så han har lovet minst to damer det samme Anonymous poster hash: f1885...ab3
Duriello Skrevet tirsdag kl 19:13 Skrevet tirsdag kl 19:13 (endret) Gjest f1885...ab3 skrev (1 minutt siden): Ja. Så han har lovet minst to damer det samme Anonymous poster hash: f1885...ab3 Mistenker at han lovet konen sin det først.... Er man gift så er jo det en lovnad satt i stein frem til eventuell skilsmisse. Hvordan har han lovet deg noe? Søte ord, eller har dere skrevet kontrakt? Endret tirsdag kl 19:16 av Duriello
Gjest f1885...ab3 Skrevet tirsdag kl 19:13 Skrevet tirsdag kl 19:13 Krig og fred skrev (2 timer siden): Ja ok, jeg ser den. TS: jeg ønsker deg bare godt. Du skriver at du har k-ptsd, så da går du kanskje til psykolog? Har det vært trema i terapi, hvis ikke håper jeg det er noe du vil diskutere med psykologen din. Tusen takk kjære deg. Jeg snakker om det i terapi ja. Men det hjelper virkelig ikke! Har gått til psykolog 1 år og er ikke bedre. Anonymous poster hash: f1885...ab3
Martelè Skrevet tirsdag kl 19:36 Skrevet tirsdag kl 19:36 Gjest f1885...ab3 skrev (16 minutter siden): Tusen takk kjære deg. Jeg snakker om det i terapi ja. Men det hjelper virkelig ikke! Har gått til psykolog 1 år og er ikke bedre. Anonymous poster hash: f1885...ab3 Du gjør det hvertfall ikke bedre for deg selv med å være utro med noen og splitte en familie. Fordi før eller senere, så kommer du til å få et samvittighetsanfall. PTSD og personlige issues er ikke en unnskyldning til å gjøre ondt mot andre. Og èn ting til: hvis du noensinne får egne barn, så er du nødt til å fortelle dem hva du har gjort. Ikke et bra image. Jeg tror heller ikke dine foreldre ville vært særlig begeistret over dette
Krig og fred Skrevet tirsdag kl 19:42 Skrevet tirsdag kl 19:42 25 minutes ago, Guest f1885...ab3 said: Tusen takk kjære deg. Jeg snakker om det i terapi ja. Men det hjelper virkelig ikke! Har gått til psykolog 1 år og er ikke bedre. Anonymous poster hash: f1885...ab3 Ok, fortsett å gå til psykolog og fortsett å prat om det. Ofte trengs det flere år med terapi før man får nøstet opp i ting. 3 minutes ago, Martelè said: PTSD og personlige issues er ikke en unnskyldning til å gjøre ondt mot andre. Personlige issues er grunn til mye forskjellig. Quote Og èn ting til: hvis du noensinne får egne barn, så er du nødt til å fortelle dem hva du har gjort. Nå må du gi deg. Hun trenger ikke fortelle noe til noen som helst. Tror du virkelig dine foreldre har fortalt deg alt de har gjort? (retorisk spørsmål) 3
Martelè Skrevet tirsdag kl 19:53 Skrevet tirsdag kl 19:53 Krig og fred skrev (5 minutter siden): Personlige issues er grunn til mye forskjellig. Nå må du gi deg. Hun trenger ikke fortelle noe til noen som helst. Tror du virkelig dine foreldre har fortalt deg alt de har gjort? (retorisk spørsmål) PTSD kan være en forklaring, men ikke en unnskyldning. Ærlighet for familien er en universell "lov". Fortidens synder vil alltid være der, og de vil uunngåelig komme frem. Jeg har null problem med å være denne trådens ensomme moralpoliti
Leo_ Skrevet tirsdag kl 20:08 Skrevet tirsdag kl 20:08 Martelè skrev (14 minutter siden): Jeg har null problem med å være denne trådens ensomme moralpoliti Det er et oppdrag ingen har bedt om 1
Martelè Skrevet tirsdag kl 20:14 Skrevet tirsdag kl 20:14 Leo_ skrev (5 minutter siden): Det er et oppdrag ingen har bedt om Jeg vet det. Det er et mønster jeg har observert overalt i store deler av livet. Haha
Leo_ Skrevet tirsdag kl 20:16 Skrevet tirsdag kl 20:16 Kanskje et tegn på at du heller bør svare på det folk spør om i stedet for å opprette en helt egen agenda. 1 1
Gjest f1885...ab3 Skrevet tirsdag kl 20:39 Skrevet tirsdag kl 20:39 Duriello skrev (1 time siden): Mistenker at han lovet konen sin det først.... Er man gift så er jo det en lovnad satt i stein frem til eventuell skilsmisse. Hvordan har han lovet deg noe? Søte ord, eller har dere skrevet kontrakt? Søte ord 🤭 Anonymous poster hash: f1885...ab3
Duriello Skrevet tirsdag kl 20:42 Skrevet tirsdag kl 20:42 Gjest f1885...ab3 skrev (3 minutter siden): Søte ord 🤭 Anonymous poster hash: f1885...ab3 Som i ; Det beskriver en situasjon der noen bruker smiskende eller manipulerende ord for å lure eller bedra noen. Det handler om å utnytte tillit eller gode intensjoner for egen vinning. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå