Eriksendrul Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg prøver å finne tilbake til en mail adresse som jeg har brukt som Login et sted, Jeg har brukt min vanlige mail adresse som backup til den mail adressen jeg leter etter. Er det noen mulighet for å finne den adressen jeg leter etter via min vanlige outlook bruker?
toralfb Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Noe uklart hva du spør om, prøv å forklare litt mer hva du ser etter?
Eriksendrul Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden toralfb skrev (9 minutter siden): Noe uklart hva du spør om, prøv å forklare litt mer hva du ser etter? Usikker på hvordan jeg skal ordlegge meg annerledes. Jeg har en outlook/e post adresse som jeg bruker hver dag Så opprettet jeg en ny e post adresse via outlook for å lage en bruker til en spillplattform, Den e post adressen har jeg glemt. Men når jeg opprettet den "nye" e post adressen så la jeg inn min vanlige outlook bruker som backup/recovery/security adresse i tilfelle jeg skulle bli utestengt eller glemme passordet til min nye bruker. Kan jeg via min outlook bruker finne e poster som har brukt denne brukeren som sin security/recovery/backup ?
toralfb Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Eriksendrul skrev (9 minutter siden): Usikker på hvordan jeg skal ordlegge meg annerledes. Jeg har en outlook/e post adresse som jeg bruker hver dag Så opprettet jeg en ny e post adresse via outlook for å lage en bruker til en spillplattform, Den e post adressen har jeg glemt. Men når jeg opprettet den "nye" e post adressen så la jeg inn min vanlige outlook bruker som backup/recovery/security adresse i tilfelle jeg skulle bli utestengt eller glemme passordet til min nye bruker. Kan jeg via min outlook bruker finne e poster som har brukt denne brukeren som sin security/recovery/backup ? Ah, forstår spørsmålet nå. Se etter epost du mottok til den vanlige adressen? Bruker å komme en epost når du legger til som backup adresse. Om du har aktivert lagring av brukernavn og passord i nettleser kan det være lagret på PCen eller mobilen? Endret 4 timer siden av toralfb
Eriksendrul Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden toralfb skrev (5 minutter siden): Ah, forstår spørsmålet nå. Se etter epost du mottok til den vanlige adressen? Bruker å komme en epost når du legger til som backup adresse. Om du har aktivert lagring av brukernavn og passord i nettleser kan det være lagret på PCen eller mobilen? Den E-posten jeg evt mottok er nok borte for lenge siden. Og jeg har kun brukt den e-post adressen til det ene spesifikke formålet. Men jeg gjorde noen kjøp på den spillplattformen, så har sendt de e-post med kvitteringer og spurt om de kan fortelle meg hvilken e-post som er knyttet til kjøpene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå