Jonanta Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Hjelp, de er tre søte jenter i en Volvo V70. Det er Søndag og verkstedene er stengt. Er det noen som kan plugge et hjul. Vi har punkteret (skrue i dekket) kjører strekningen ca. Melhus-Oslo i kveld, på et dårlig reservehjul. kankje neon på veien kan hjelpe? Eller kenske har ett eller to greie femhulls hjul 16" til salgs? Endret 23 timer siden av Jonanta
oddeh Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Mener jeg har et dekkreparasjonssett liggende i bilen, men holder til i Fossegrenda. 1 2
sedsberg Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Noen bensinstasjoner har dekkverksted og kan plugge dekk. 1
oddeh Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden sedsberg skrev (1 minutt siden): Noen bensinstasjoner har dekkverksted og kan plugge dekk. Vil også tro de selger nevnte sett, men aner ikke.
Jonanta Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden 15 minutes ago, oddeh said: Mener jeg har et dekkreparasjonssett liggende i bilen, men holder til i Fossegrenda. De er nå i Orkanger. Og de må jo kjøre østover til E6 nord for Melhus, vil jeg tro,.så det blir ikke rare omveien.
Jonanta Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden Ja, nå ser det ut som om Oddeh fikser det🙂
Jonanta Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Det gjorde han. Så flott at det finnes sånne folk langs vegen👍 Nå håper vi lufta holder, og jentene kommer seg hjem. 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå