kittycat Skrevet lørdag kl 11:09 Skrevet lørdag kl 11:09 jeg sanver flere katogorier her for oss damer her inne som for eks ufrivillig barnløs, oss tester i mellom,og en katogori med diskusjon
BadCat Skrevet lørdag kl 11:48 Skrevet lørdag kl 11:48 Løsninga for det er vel å komme seg ut blant folk, ikke å sette seg ved en skjerm? Barn kommer faktisk ikke med storken. Dessuten kan du vel allerede poste slikt under "Helse, samliv og kjærlighet". 2 1
kittycat Skrevet lørdag kl 11:56 Forfatter Skrevet lørdag kl 11:56 BadCat skrev (2 minutter siden): Løsninga for det er vel å komme seg ut blant folk, ikke å sette seg ved en skjerm? Barn kommer faktisk ikke med storken. Dessuten kan du vel allerede poste slikt under "Helse, samliv og kjærlighet". Lite frekk eller? Jeg må da fo lov til å komme med forslag til kategori uten å få det slengt i tryne. Altså jeg er gift å har nettopp hatt en utskrapning siden vi har mista 😭 Jeg fikk en link fra admin for og komme med forslag til nye kategorier som jeg tror ikke var helt riktig sted å poste 1
BadCat Skrevet lørdag kl 12:20 Skrevet lørdag kl 12:20 (endret) Tja, du var ikke så utfyllende i informasjonen. Jo vagere informasjon, desto mer synsing. Folk er ikke så aktive i de kategoriene som allerede er. Flere kategorier gjør det neppe bedre. Endret lørdag kl 12:24 av BadCat 1
flamethower1234 Skrevet lørdag kl 12:25 Skrevet lørdag kl 12:25 Kvinneguiden har flere av de kategoriene du ser etter. 2 1
kittycat Skrevet lørdag kl 12:29 Forfatter Skrevet lørdag kl 12:29 flamethower1234 skrev (1 minutt siden): Kvinneguiden har flere av de kategoriene du ser etter. Ja jeg vet det men orker ikke å være der siden det er en admin som synes det er veldig gøy å plage meg
kittycat Skrevet lørdag kl 12:32 Forfatter Skrevet lørdag kl 12:32 BadCat skrev (10 minutter siden): Tja, du var ikke så utfyllende i informasjonen. Jo vagere informasjon, desto mer synsing. Folk er ikke så aktive i de kategoriene som allerede er. Flere kategorier gjør det neppe bedre. Vel det kan man ikke vite å det var en admin som sa at jeg fint kunne komme med forslag på flere kategorier
BadCat Skrevet lørdag kl 12:41 Skrevet lørdag kl 12:41 (endret) Nei, hva vet vel jeg om hva kvinner ønsker av et forum. Tross alt er jeg mann/katt alt etter som. Jeg beklager. Klar du skal komme med forslag. Endret lørdag kl 12:45 av BadCat
kittycat Skrevet lørdag kl 12:53 Forfatter Skrevet lørdag kl 12:53 BadCat skrev (6 minutter siden): Nei, hva vet vel jeg om hva kvinner ønsker av et forum. Tross alt er jeg mann/katt alt etter som. Jeg beklager. Klar du skal komme med forslag. det jeg mente er jo at man kan ikke vite på forhond hva som blir populært av katogorier eller ikke det gjør ikke jeg heller det jeg kommer bare med noen forslag, det betyr heller ikke at jeg tar det som en selvfølge at man bruker mine forslag jeg ønsker bare et forum jeg kan føle meg litt mer hjemme, det er nok flere det som savner et forum man kan føle seg mer hjemme som også er lei kg
SpecialForce Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg forstår ønsket ditt, men fundamentet til foraet her er at alle kan delta. Hvis man begynner å dele opp foraet i kjønnsklasser så kan jeg garantere deg at flere går glipp av gode og innsiktsfulle svar. Da er det bedre å finne kvinnegrupper i nærheten av der du bor, eventuelt mindre grupper på sosiale medier. 2
leticia Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden kittycat skrev (På 26.7.2025 den 14.53): det jeg mente er jo at man kan ikke vite på forhond hva som blir populært av katogorier eller ikke det gjør ikke jeg heller det jeg kommer bare med noen forslag, det betyr heller ikke at jeg tar det som en selvfølge at man bruker mine forslag jeg ønsker bare et forum jeg kan føle meg litt mer hjemme, det er nok flere det som savner et forum man kan føle seg mer hjemme som også er lei kg Det er generelt lite aktivitet her. Spesielt merkbart hvis du er vant med kvinneguiden. Det du kan merke forskjell på er at tonen her generelt er noe greiere / mer saklig enn på kvinneguiden, selv om det dukker opp noen her også som gjør seg best på "ignorer - lista". Jeg setter egentlig pris på at det ikke er så mye "kvinnetema", men mer nøytrale emner om samfunnsspørsmål. Noen har nevnt temaet helse her: - kanskje de kunne lagd noen underkategorier under helse som eventuelt handler om typisk kvinnehelserelaterte spørsmål. Tenker på deg, etter aborten ❤️ Det kan være tøft å stå i, ta deg tid til å sørge, det går nok bra neste gang skal du se 2
kittycat Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden SpecialForce skrev (6 minutter siden): Jeg forstår ønsket ditt, men fundamentet til foraet her er at alle kan delta. Hvis man begynner å dele opp foraet i kjønnsklasser så kan jeg garantere deg at flere går glipp av gode og innsiktsfulle svar. Da er det bedre å finne kvinnegrupper i nærheten av der du bor, eventuelt mindre grupper på sosiale medier. 😅🤣 gode innsiktsfulle svar jeg må bare le, det kan overhode ingen garantere at man kan få på et forum Var ikke mye imponert av di svarene jeg fikk på det ene innlegget mitt Foresten hva skjedde med at alle skulle være velkommen her inne og at man kunne komme med forslag til temaer?
kittycat Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden leticia skrev (4 minutter siden): Det er generelt lite aktivitet her. Spesielt merkbart hvis du er vant med kvinneguiden. Det du kan merke forskjell på er at tonen her generelt er noe greiere / mer saklig enn på kvinneguiden, selv om det dukker opp noen her også som gjør seg best på "ignorer - lista". Jeg setter egentlig pris på at det ikke er så mye "kvinnetema", men mer nøytrale emner om samfunnsspørsmål. Noen har nevnt temaet helse her: - kanskje de kunne lagd noen underkategorier under helse som eventuelt handler om typisk kvinnehelserelaterte spørsmål. Tenker på deg, etter aborten ❤️ Det kan være tøft å stå i, ta deg tid til å sørge, det går nok bra neste gang skal du se Takk 🤍
SpecialForce Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden kittycat skrev (5 minutter siden): 😅🤣 gode innsiktsfulle svar jeg må bare le, det kan overhode ingen garantere at man kan få på et forum Var ikke mye imponert av di svarene jeg fikk på det ene innlegget mitt Foresten hva skjedde med at alle skulle være velkommen her inne og at man kunne komme med forslag til temaer? Hjelp meg gjerne med å finne formuleringer i mitt innlegg som taler i mot at andre brukere skulle kjenne på at man ikke er velkommen. Dette er kun en meningsutveksling, og det er ingen ytringer som er personlig ladet på et vis som kan misforstås negativt. Selv om man deltar i en samtale så må man ikke være enig. 2
kittycat Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden SpecialForce skrev (11 minutter siden): Hjelp meg gjerne med å finne formuleringer i mitt innlegg som taler i mot at andre brukere skulle kjenne på at man ikke er velkommen. Dette er kun en meningsutveksling, og det er ingen ytringer som er personlig ladet på et vis som kan misforstås negativt. Selv om man deltar i en samtale så må man ikke være enig. Når du ber meg å finne et annet sted å være føler man seg ikke så velkommen da
leticia Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden kittycat skrev (5 minutter siden): Når du ber meg å finne et annet sted å være føler man seg ikke så velkommen da Han ba deg ikke finne et annet sted å være. Han sa at man ikke burde dele forumet opp i kjønnsklasser, og hvis du ønsker spesifikt kvinnegrupper, så er det enklere å finne det på andre plattformer. Det er iallefall slik jeg tolket utsagnet. 2
SpecialForce Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) @kittycat forumet vil nok aldri dekke allés ønsker, men det mye bra som rører seg her. La oss håpe det kommer flere kategorier på sikt. Det var absolutt ingen tanke fra meg at du skulle finne deg et annet sted. Hjertelig velkommen skal du være. Ha en riktig god natt. @leticia helt riktig. Takk! Endret 9 timer siden av SpecialForce 2
kittycat Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden leticia skrev (8 timer siden): Han ba deg ikke finne et annet sted å være. Han sa at man ikke burde dele forumet opp i kjønnsklasser, og hvis du ønsker spesifikt kvinnegrupper, så er det enklere å finne det på andre plattformer. Det er iallefall slik jeg tolket utsagnet. jeg har ikke sagt at jeg vil det jeg vil bare ha noen flere katogorier, det er jo ingen som kan forlange at et forum hvor det er mest gutter at det skal da bli et rent kvinne forum ikke har jeg lyst til å være på et rent kvinne forum det er jo der det er værst når det kommer til oppførsel
kittycat Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden SpecialForce skrev (8 timer siden): @kittycat forumet vil nok aldri dekke allés ønsker, men det mye bra som rører seg her. La oss håpe det kommer flere kategorier på sikt. Det var absolutt ingen tanke fra meg at du skulle finne deg et annet sted. Hjertelig velkommen skal du være. Ha en riktig god natt. @leticia helt riktig. Takk! som sagt jeg kommer bare med noen forslag, det betyr heller ikke at jeg tar det som en selvfølge at man bruker mine forslag jeg ønsker bare et forum jeg kan føle meg litt mer hjemme
leticia Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden kittycat skrev (12 minutter siden): jeg har ikke sagt at jeg vil det jeg vil bare ha noen flere katogorier, det er jo ingen som kan forlange at et forum hvor det er mest gutter at det skal da bli et rent kvinne forum Det er helt greit å komme med forslag. Det jeg reagerer på er fokuset på "kvinnetema". Eller som overskriften sier, flere kategorier for kvinner. F.eks forslaget om ufrivillig barnløs - kategori er et fint forslag det. Men det er en kategori som like mye (om ikke mer) er aktuelt for menn også. Det er ingen kategorier på siden her som IKKE er for kvinner. kittycat skrev (15 minutter siden): ikke har jeg lyst til å være på et rent kvinne forum det er jo der det er værst når det kommer til oppførsel Hvis du tenker på KG så er det ikke et rent kvinneforum, er mange menn der også. Men enig i at det er mye mer drama der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå