ilpostino Skrevet torsdag kl 12:56 Skrevet torsdag kl 12:56 Jeg har installert et LED lyslister under et overskap på kjøppeket. Da jeg kjøpte dette skaffet jeg en Rodret bryter. Jeg kan tenke meg å koble til både Rodret bryteren og ha lyset tilgjengelig i appen til Philips HUE, men det virker som driveren blir resatt og følgelig "glemmer" den andre enheten. Er det jeg vil i det hele tatt mulig?
Marzo Skrevet torsdag kl 19:05 Skrevet torsdag kl 19:05 (endret) Tidligere kunne man pare en fjernkontroll med lampen og legge denne til i Hue appen så ville begge kunne kontrollere lampen. Kom over denne på reddit som har mange ulike erfaringer og tips du kan teste ut. Jeg brukte begge deler for noen år siden men gikk til slutt over til Hue wall switch i alle rom i huset. Endret torsdag kl 19:05 av Marzo
ilpostino Skrevet torsdag kl 20:27 Forfatter Skrevet torsdag kl 20:27 Marzo skrev (1 time siden): Jeg brukte begge deler for noen år siden men gikk til slutt over til Hue wall switch i alle rom i huset. Takk, skal teste når jeg kommer hjem. Hittil har det virker som enten eller. Jeg har integrert lys i skapet fra Ikea over vasken på badet, men det har jeg integrert med bevegelsessensoren til HUE da alle spottene på det rommet er fra HUE så det har vært praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå