Jalla21 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden sedsberg skrev (33 minutter siden): Er det med laserskrivere som med blekkskrivere at blekket/tonerkasettene som følger med skriveren ikke er fulle og at man derfor bare tror at man sparer penger på å kjøpe ny skriver? Ja, alle jeg kjenner til leveres med "start" pakke for toner eller blekk.
toralfb Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden sedsberg skrev (34 minutter siden): Er det med laserskrivere som med blekkskrivere at blekket/tonerkasettene som følger med skriveren ikke er fulle og at man derfor bare tror at man sparer penger på å kjøpe ny skriver? Ja, det er mindre toner i kassettene som medfølger.
Jalla21 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden toralfb skrev (Akkurat nå): Oppfatter kvaliteten på uoriginale som bedre enn før. Ikke bedre enn original. Ok, det kan godt stemme, og det skal ikke så mye til. Det var mye ræl både av blekkpatroner og tonerkassetter i lang tid. 1
50z Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden sedsberg skrev (5 timer siden): Er det med laserskrivere som med blekkskrivere at blekket/tonerkasettene som følger med skriveren ikke er fulle og at man derfor bare tror at man sparer penger på å kjøpe ny skriver? kommer ann på, sjekk med produsentens spesifikasjoner. eks denne Brother blekkskriveren kommer med xl blekk patrtoner: (er også en normal utgave) https://www.proshop.no/Skriver/Brother-MFC-J4540DWXL-All-in-One-Printer-Blekkskriver-Multifunksjon-med-faks-Farge-Blekk/2973981 Kjøpte ny skriver nylig og vurderte stekt laser/led, men landet på blekk skriveren over. for en del år siden kjøpte jeg 3 blekk skrivere på super tilbud, var mye biligere å kjøpe 2 ekstra skrivere en ektra blekk. men overhode ikke miljøvennlig.
sedsberg Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ja, jeg var ute for flere som trodde de sparte penger på å kjøpe ny skriver. Helt til han ene kjøpte nye patroner siden skriverne var utsolgt. De nye patronene varte minst 10x lengre enn de som fulgte med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå