Sovna Skrevet torsdag kl 13:07 Skrevet torsdag kl 13:07 (endret) Skjønner at det er å anse som et hygieneprodukt. Men man kunne vel hatt noen proppesett på utlån og vasket de pr.gang. Eller kunde skaffer de selv. Altså teste proppene uten medfølgende propper..🙃Det er sikkert for mye pes for butikkene. Men som potensiell kjøper må jeg altså bare gjette meg til om jeg liker proppene? Og hvis ikke må jeg legge de ut på Finn.no umiddelbart. Veit ikke om jeg tør å gå i den fella. Kjøpere leser reviews og baserer seg på de? Et høyt anbefalt over-ear headset testet jeg en gang. Helt ræva i mine ører. Jeg har noen eldre propper m/ledning og bøyle, likevel bluetooth og noise cancelling. Sony WI1000X. Synes de låter meget bra, med mitt oppsett for EQ riktignok. Litt angst for at jeg ikke har noe særlig å hente på den kommende Sony in-ear modellen. Ledning/bøyle hadde jo vært deilig å slippe. Når du beveger deg vil dette gi fra seg lyd, som legges merke til når du spiller lavt eller lavmælt musikk. Endret torsdag kl 13:09 av Sovna
Iki Skrevet torsdag kl 13:21 Skrevet torsdag kl 13:21 Det er butikker i utlandet som lar deg prøve IEM's iallefall. Så det skal være mulig, men vet ikke hvordan de gjør det med hygiene.
Trulss Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Noen produsenter har fornøydhetsgaranti slik at du kan levere de tilbake å få igjen pengene. Jlab er en av de som praktiserer dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå