skaftetryne32 Skrevet i går, 05:53 Skrevet i går, 05:53 Morromann skrev (15 minutter siden): Kommer nå helt an på hvordan vi velger å forvalte det og hvem som administrerer. Det er for eksempel ikke mangel på ressurser som har gjort Venezuela til en basket case. Men det blir en annen diskusjon som jeg ikke tar her. Fortsette i samme sporet virker vel fornuftig, vi har ikke pådratt oss altfor mye dutch disease de siste årene etter hva jeg har forstått. Økonomi og greier er ikke akkurat greia mi for å si det mildt, men ja fortsette å forvalte ressursene like fornuftig som med olja så går det vel greit?
Morromann Skrevet i går, 05:56 Skrevet i går, 05:56 skaftetryne32 skrev (1 minutt siden): Fortsette i samme sporet virker vel fornuftig, vi har ikke pådratt oss altfor mye dutch disease de siste årene etter hva jeg har forstått. Økonomi og greier er ikke akkurat greia mi for å si det mildt, men ja fortsette å forvalte ressursene like fornuftig som med olja så går det vel greit? Som sagt så tar jeg ikke denne diskusjonen her. Finnes andre tråder for det
obygda Skrevet i går, 06:13 Skrevet i går, 06:13 Om man misbruker sykelønnsordningen så faller den sammen. Er akkurat som forsikringer..misbrukes dem så øker prisen for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå