Mr.M Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli noen som vil gjette hvilke lag som går til finalen? jeg klinker til med Tyskland - Italia ! de fleste vil vel ha med Spania, men tror de ryker
HF- Skrevet 22. juli Forfatter Skrevet 22. juli Mr.M skrev (21 timer siden): noen som vil gjette hvilke lag som går til finalen? jeg klinker til med Tyskland - Italia ! de fleste vil vel ha med Spania, men tror de ryker Då får eg tippe England - Spania i finalen!
Mr.M Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli ikke noe imponert av Italia selv om de leder ved pause spørs om det holder hele veien 1
HF- Skrevet 22. juli Forfatter Skrevet 22. juli Du kan sei det du vil, det her er prima underholdning!
HF- Skrevet 23. juli Forfatter Skrevet 23. juli HF- skrev (På 22.7.2025 den 14.47): Då får eg tippe England - Spania i finalen! Hoj!
HF- Skrevet 27. juli Forfatter Skrevet 27. juli England bør sette innpå Michelle Agyemang, ikkje noke å somle etter!
Mr.M Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli kremt skrev (På 27.7.2025 den 20.35): Da blir det straffer, spennende bare meg som ikke greier se såkalt "dobbel touch" på det første straffesparket til England, som ble underkjent? (ps. gratulere England, dere var best 👍 ) litt utydelig filmet fra tribunen, men straffesparkene her https://youtu.be/QnO4kM4huVM?si=WQONXDzG5hI1mYFa er hun evt. borti i ballen med venstrefoten når hun sklir, og det som regnes dobbel touch?
kremt Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Godt spørsmål, kanskje det ikke hadde blitt nytt spark dersom hun bommet. Klarte ikke se dobbel touch selv, kanskje VAR så det
Mr.M Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli (endret) kremt skrev (14 minutter siden): kanskje VAR så det Klarte ikke se dobbel touch selv takk litt ekkelt når man liksom ikke skjønner hvorfor de dømte slik, og reprisen heller ikke gir tydelig svar. et annet alternativ/teori (hvis det ikke var venstrefoten) er at hun evt. treffer med skotuppen og "deretter" innsiden av hælen, før ballen suser avgårde. men er jo absurd å dømme det som dobbel touch hvis menneskelige øyet ikke kan oppfatte det. Endret 28. juli av Mr.M
Mr.M Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli btw, et interessant spørsmål dukker opp, -hadde de underkjent straffesparket hennes om hun ikke hadde scoret? og dermed gitt ny sjanse, eller det hadde de ikke turt?
Svein M Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Mr.M skrev (På 28.7.2025 den 21.55): takk litt ekkelt når man liksom ikke skjønner hvorfor de dømte slik, og reprisen heller ikke gir tydelig svar. et annet alternativ/teori (hvis det ikke var venstrefoten) er at hun evt. treffer med skotuppen og "deretter" innsiden av hælen, før ballen suser avgårde. men er jo absurd å dømme det som dobbel touch hvis menneskelige øyet ikke kan oppfatte det. Det var VAR som så det. Tipper at venstrefoten var borti ballen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå