ProphetSe7en Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Min Oral B iO 8S har nå så dårlig batteri at det må lades hver 2-3 dag. Er det 5 års reklamasjonsrett på slike feil?
Salvesen. Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni ProphetSe7en skrev (12 minutter siden): Min Oral B iO 8S har nå så dårlig batteri at det må lades hver 2-3 dag. Er det 5 års reklamasjonsrett på slike feil? Er det virkelig ett problem? Kan den ikke bare stå på laderen?:) 1
ProphetSe7en Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni Ja det er ett problem, og jeg ønsker at tingene mine skal virke som de skal gjøre. Jeg går ikke rundt med powerbank konstant om batteriet på telefonen er ødelagt heller. Spørsmålet er veldig enkelt, er det 5 års reklamasjon på batteriet i en elektrisk tannbørste, eller er det andre regler som gjelder på denne type varer
Salvesen. Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni ProphetSe7en skrev (13 minutter siden): Ja det er ett problem, og jeg ønsker at tingene mine skal virke som de skal gjøre. Jeg går ikke rundt med powerbank konstant om batteriet på telefonen er ødelagt heller. Spørsmålet er veldig enkelt, er det 5 års reklamasjon på batteriet i en elektrisk tannbørste, eller er det andre regler som gjelder på denne type varer Batterier er vell typisk 2 år ser det ut til, men det kan være unntak. Om elektrisk tannbørste er en av de vet jeg ikke. 1
ProphetSe7en Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni Bare bytter batteri selv, mindre styr og langt raskere enn å levere den inn 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå