Tmz Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Jeg fant en mobiltelefon under sofaen, har hørt med de jeg trodde det kunne være sin men var ikke deres. Er det noen måte jeg kan finne ut av hvem eier er? Hvis jeg ikke finner eier er det mulig å låse den opp på noe vis? Telefonen er en iphone
obygda Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Tmz skrev (5 timer siden): Jeg fant en mobiltelefon under sofaen, har hørt med de jeg trodde det kunne være sin men var ikke deres. Er det noen måte jeg kan finne ut av hvem eier er? Hvis jeg ikke finner eier er det mulig å låse den opp på noe vis? Telefonen er en iphone Hvor var denne sofaen? Ville gitt den til eieren av der sofa befant seg. Event..politiet. Eieren kan muligens spore den gitt at den har strøm.
Tmz Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Det var sofa i min egen leilighet, ingen har spurt etter den og den har nok ligget der en stund siden jeg ikke klarer å koble hvem det kan være sin
toralfb Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Tmz skrev (17 minutter siden): Det var sofa i min egen leilighet, ingen har spurt etter den og den har nok ligget der en stund siden jeg ikke klarer å koble hvem det kan være sin Lade den opp og se om du ser noe på startskjermen? Det kan være lagt inn nød info som vises selv om telefonen er låst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå