Lyncs Skrevet lørdag kl 11:38 Skrevet lørdag kl 11:38 Jeg har et Galaxy Tab S9 FE+ og har problemer med å kopiere filer fra PC-en min via usb-kabelen. Hvis jeg setter et sd-kort og går inn i filbehandleren, får jeg melding om at det ikke er noe sd-kort der. Er det noen løsninger jeg kan prøve, eller er det noe galt med nettbrettet mitt?
geir__hk Skrevet lørdag kl 13:11 Skrevet lørdag kl 13:11 1 hour ago, Lyncs said: Hvis jeg setter et sd-kort og går inn i filbehandleren filbehandler i windows eller nettbrett ? Kan hende du har samme problem som meg, men jeg har dog en telefon. Kjøpte ekstra minnekort til telefonen, men telefonen vil kun lagre nye bilder på intern-minnet.
Lyncs Skrevet lørdag kl 15:00 Forfatter Skrevet lørdag kl 15:00 geir__hk skrev (1 time siden): filbehandler i windows eller nettbrett ? Kan hende du har samme problem som meg, men jeg har dog en telefon. Kjøpte ekstra minnekort til telefonen, men telefonen vil kun lagre nye bilder på intern-minnet. Jeg prøver å kopiere over filer fra filbehandler på pc men når jeg bruker filbehandler på netbrett finner jeg ikke et sd kort son jeg klarer å finne når jeg kobler det til pc-en. Når jeg satt inn et annet sd-kort så fant jeg det også på nettbrettet så et eller annet merkelig skjer som jeg ikke forstår meg helt på.
geir__hk Skrevet lørdag kl 15:40 Skrevet lørdag kl 15:40 Men vet du med sikkerhet at nettbrettet faktisk skal ha lagret noe som helst på minnekortet ?
Lyncs Skrevet lørdag kl 18:20 Forfatter Skrevet lørdag kl 18:20 geir__hk skrev (2 timer siden): Men vet du med sikkerhet at nettbrettet faktisk skal ha lagret noe som helst på minnekortet ? Jeg har funnet en løsning. Problemet var at jeg ikke kunne overføre fra "hurtigtigang" i filbehandler til nettbrettet men dersom jeg går inn i katalogen der filene ligger så går det bedre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå