herzeleid Skrevet mandag kl 05:58 Skrevet mandag kl 05:58 Synes flere av innslagene i år var interessante. Flottest var kanskje et par av de ‘nye norske’ innslagene, bla. fra det jeg oppfattet å være Filipinene som stilte i noen flotte (folke?)drakter og stolt viftet med det norske og filipinske flagget. Hyggelig å se noen samle seg rundt det norske flagget, som tross alt representerer oss alle og vår alles grunnlovsfestede frihet som nordmenn har kjempet og kjemper for å beskytte. Ellers er jeg svak for Oslo fagottkor, med en fin kombinasjon av stil, selvironi og opptreden som alltid er morsomt. 4
Sutekh Skrevet mandag kl 06:49 Skrevet mandag kl 06:49 On 6/28/2025 at 10:43 PM, Nasjonalisten said: for det er en del som heller vil bli kvitt alle bokstavene, enn å beholde alle. Ja, nettopp.
otnokes Skrevet onsdag kl 07:26 Forfatter Skrevet onsdag kl 07:26 Neptun1 skrev (På 28.6.2025 den 22.00): Proporsjoner.. Vi feier grunnlovsdagen én dag i året, frigjøringsdagen det samme. Ikke 4 uker ++ Folk er også kledd pent - i motsetning til de festende i paradene. Men selvsagt ikke akseptabelt med slik oppførsel. Hvem kan stå bak hatet? Jeg tror man får reaksjoner uansett hvilke flagg man henger opp - unntatt det norske (enn så lenge) Ja til EU, Nei til EU, sameflagget, pride osv. Kan vi ikke bare fire opp det norske flagget, det er dette flaggstenger er til for. Pride er ikke bare et tog men forskjellige arrangementer, derfor er det i en hel måned. Det blir på en måte en "Måned for seksuell helse". 1
Neptun1 Skrevet onsdag kl 09:54 Skrevet onsdag kl 09:54 otnokes skrev (2 timer siden): Pride er ikke bare et tog men forskjellige arrangementer, derfor er det i en hel måned. Det blir på en måte en "Måned for seksuell helse". Ja, feiring av seg selv i en måned. Heterofile gjør ikke slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå