ilpostino Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Jeg har en Bosch GRO 12v-35 som jeg vurderer å skaffe en Dremel 566 flisekuttersett til for å kunne kappe fliser eller lignende ting. Flisekuttsettet har gjenger som gjør at den skal bli skrudd på Dremmel'en. Bosch'en har lignende gjenger ytterst, og gjengene har en diameter på 18mm. Noen som vet om de vil passe sammen?
geir__hk Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Ser sånn ut: Og siden jeg fant denne via AI-søk, så dukket det også opp en kildehenvisning til et lite kjent forum <link> der en random bruker påstår at Bosch og Dremel er under samme eierskap elns. Tilbehør skal visstnok være kompatible, mens batterier og ladere ikke er kompatible.
ilpostino Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni (endret) Jeg regner med at det meste som skal skrus fast / festes i "spissen" av den passer på utstyr fra Dremel. Jeg solgte nettop en Dremel 3000, og det jeg har testet som jeg tok vare på funker iallefall. Med unntak av 2 av de tynneste borene i dette settet. Jeg tenkte ikke over at Dremel og Bosch kunne ha samme eiere, men Copilot sa det samme som deg. Bosch eies av Bosch foundation, og Dremel eies av Bosch. Jeg hadde en Bosch 12v drill med utskiftbare chucker og 2 Ah batterier, så hadde batterier som var kompatible med den nye roterende verktøyet. Endret 9. juni av ilpostino
ilpostino Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Jeg kjøpte delen i går og det passer som hånd i hanske. 🥳🥳 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå