Spillredaksjonen Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Her er høydepunktene fra Summer Game Fest Les hele saken på Gamer.no»
Sjørøver Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Fin oversikt! Men her var det lite som fristet. GoT strategi kan bli spennende. Det samme med Chronicles:medieval. Hva ryktes det at xbox skal lansere?
bubba477 Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Sjørøver skrev (1 time siden): Fin oversikt! Men her var det lite som fristet. GoT strategi kan bli spennende. Det samme med Chronicles:medieval. Hva ryktes det at xbox skal lansere? Det var ikke mye her nei. Kanskje Resident Evil spillet kan bli noe.
Kelo Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Endelig begynner Lego å tenke nytt istedenfor å masseprodusere generiske film-til-spill. Disse spillene kan jeg tenke meg å kjøpe for å spille med barna. 1 1
Superted Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni (endret) Av disse gikk "Felt that Boxing" og "Wu-Tang: Rise of the Deceiver" rett inn på ønskelisten. Endret 7. juni av Superted
Shaddiz Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Mafia: The old Country var den einasta som fanga interesse for meg iallefall frå denne lista..
Sjørøver Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Kelo skrev (1 time siden): Endelig begynner Lego å tenke nytt istedenfor å masseprodusere generiske film-til-spill. Disse spillene kan jeg tenke meg å kjøpe for å spille med barna. Akkurat det burde gamer skrive litt mer om, synes jeg. Både nye og eldre spill som passer for småtroll. Synes det er vanskelig å finne noen underholdende men lærerike spill for de minste.
Gunfreak Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Meh et VR spill som ser ok ut. Så er det så klart quest exclusive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå