Gå til innhold

Viste fram en haug av detaljer fra The Witcher IV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser helt dustete bra ut! Håperdet blir bra optimalisert på både PS5 og Series X. Mulig vi rekker en ny konsollgenerasjon før det kommer ut da. Kanskje vi trenger det også, jeg stoler ikke helt på at vi så dette kjøre på en PS5.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grafisk har jeg ingen ting å utsette på. Grafikk generelt begynner å bli så bra at, en stein ser ut som en stein og et tre ser ut som et tre. Nothing special. 

Spørsmålet er om de legger like mye skjel i valg og konsekvenser som i The Witcher 3. Kompleksiteten og finessene i enkelte valg har jeg verken sett før eller siden. Man kan se i Cyberpunk 2077 at de ikke har lagt like mye vekt på dette. Ikke i nærheten en gang. 

Skrevet
Pugnax skrev:
Ser ut som de har endret litt på Ciri sitt ansikt. Hun ser mer Ciri-ut en i første traileren. Blir spennende å se hvordan sluttproduktet blir. Får håpe at jeg klarer å ferdigstille denne da, witcher 3 går jeg alltid lei på skellige og restarter ca 6 måneder senere :p
Eg ble og lei der :)
Skrevet
23 hours ago, pushthepramalot said:

Ser helt rått og dritfett ut! Bare synd jeg ikke kan spille det, siden Ciri er en witcher og det finnes ikke kvinnelige witchere i dette universet, og dessuten ser Ciri eldre ut og det er woke.

Helt enig. Det truer maskuliniteten min å måtte spille som en kvinnelig karakter. Spillet ser helt utrolig rått ut så det er synd at jeg istedet må sitte og sutre online at det ikke er nok menn med i spillet. 

Håper dere alle koser dere med Woke IV

(nei, jeg er ikke seriøs en plass. Jeg gleder meg skikkelig!)

Det som derimot plager meg litt er at skjermkort med litt futt i koster nå omtrent dobbelt så mye som en EU godkjent bruktbil

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...