N0ra Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Først, så lurer jeg egentlig på ka du vil. Vi gikk på skole sammen (? Ja), og va i samme hus sammen da. Og jeg lurer egentlig på om du tror at det ikke merkes? Fordi det merkes veldig godt. På andre også, bare sånn at du vet det. Æ sitt ikke flere tima og tenke på utseende, grandiosistet. Osv. Æ har heller ikke noe annet, altså jeg tilfredsstiller ikke kriterier for personlighetsforstyrrelse. «Jeg tror jeg har det» Kommer du ifra en terroriststat og ønsker å filme skole og utdanning i dette landet. Æ syns for eksempel ikke at Boko Haram e nokka særlig, men det skal liksom være så utrolig fint det da. Når jeg snakker med politi og helsepersonell, eller andre med deg i nærheten, så får jeg somregel en svært usammenhengednde og psykotisk respons. Til tross for at du driver med reell skade på mange områder, hele året rundt, SÅ hvis du ønsker å diskutere eller ta opp noe så kan du faktisk heller bruke ett forum eller ta kontakt med folk på en normal måte. Du vet jo alt, og kan alt. Så det skulle ikke være noe problem? Du kan jo absolutt alt om medisin, matematikk, fysikk, differensialdiagnostikk og er det reneste geniet, som under den sammenheng også kvalifiserer deg til alvorlig cerebral NPD. Samtidig så har vedkommende, eller du, vist så ufattelig lite evne til å fungere empatisk på visse områder og oppført deg på så utrolige vanvittig måter at det også faktisk ligner på munchsasuen by proxy. Da begynner det å bli alvorlig når du i tillegg sprøyter rundt deg med lektroniske våpen og snakker døgnet hele året rundt som en terrorist og fiasko. Du trenger ikke å ta kontakt igjen, ikke andre heller som holder på slik. Og du og dere har absolutt ikke framstilt dere bra. Så forferdelige sosiale evner kan være en forklaring, eller alvorlige avvik og psykisk utviklingshemming. Det er også slik at når noen blir utsatt for terror, voldtekt, overgrep og tortur at ansvarlige utøver den hjelpen man er ansvarlig for å gi. Så det her henger ikke sammen, å respondere slik som er gjort er også tegn på psykose. God bedring. Noen flere kommentarer på forumet? «Nei, det va det». Helt sikker? «Jeg synes du burde gi deg». «Jeg er pedofil». «Jeg har det ikke bra». Sånn sitter personen å kommenterer tråder og hva som blir skrevet over hele forumet også. «Nei, det gjør han ikke». Kommunikasjon. Skjema. F.eks. «hva mer». Lag deg bruker selv og ikke bruk andre sine brukere.
Kakkelfant Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Hva er problemstillingen, og hvem snakker du til i denne tråden? Du skriver Munchausen by proxy, er det din mor du beskriver?
N0ra Skrevet 24. mai Forfatter Skrevet 24. mai Personen er ikke god. Det betyr altså ekstremt særdeles unormal og farlig oppførsel. Nei, ikke min mor.
Uderzo Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Siden personen du snakker til ikke er her og samtalen ikke hører hjemme på et forum, så stenges tråden. Anbefaler å ta slike samtaler privat. 2 1 1
Anbefalte innlegg