Gå til innhold

Kontantkort mobilt bredbånd i Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt litt, men merker at jeg har passert 40 og ikke så god på detaljer lenger... Jeg skal til Danmark i Juli og skal være der en uke. Jeg har en MBB router som tar fysisk sim, som jeg planlegger å bruke til å dele wifi med 5 passasjerer. Målet er å kunne ha 100 GB totalt, da det blir en del kjøring.

Noen tips? Dette gjelder kun fysisk sim, esim er uaktuelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hedonism skrev (4 timer siden):

Ifølge https://yourdenmarkguide.com/prepaid-sim-card-in-denmark/ så er LycaMobile og Lebara de eneste som tilbyr kontantkort med data uten at du må registrere deg med dansk personnummer. 

Uten at jeg kan gå god for informasjonen så anbefaler vedkommende LycaMobile sitt tilbud:

IMG_1871.thumb.png.ebe6100d2f9ae085d75626046d75c0b8.png

Dette kom jeg også frem til da jeg sjekket for et par år siden. Det samme i Nederland, mener jeg å huske. Har ikke prøvd ut i praksis da mine norske abonnement har holdt for min del.

Skrevet

Jeg setter stor pris på svar. Jeg har valgt å gå for mitt eksisterende abonnement med 40 GB hs ice, og i tillegg gått for en midlertidig løsning hos fjordkraft med 40 Gb til 149,-/mnd i sommer. Det blir totalt 75 GB å bruke for oss seks personer som skal sitte i bilen til og fra i en uke. Kjekt å ha slike fine kontant kort numre liggende og slenge til en brått får bruk for de.

Trivia: Samboeren syns det er suspekt at jeg har 4 telefonnumre, men hun har etterhvert lært at jeg befinner meg uti spektrumet et sted, og ikke har sans nok til å skjønne situasjoner til å ha flere kvinnfolk på si. Hun må uansett orkestrere hendelser for meg 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...