rotteelsker1234 Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Hei! Jeg fant ingen passende kategori for dette spørsmålet, men lurer på en ting. Jeg var hos frisøren og betalte 3000kr for striping for å fjerne ettervekst. Hele etterveksten var der fortsatt og jeg spurte pent om å få fikset dette. De som hjalp meg var helt enige i at dette burde fikses. Da jeg var ferdig hos frisøren, måtte jeg igjen betale 700kr fordi «det er det det hadde kostet i starten» og fordi de tok «flere striper». Jeg betalte ikke for glossing og det andre jeg fikk, men syntes det var litt merkelig at jeg måtte betale for noe som jeg bare ville fikse opp i. Jeg er 20 år, og er usikker på om de hadde gjort dette med godt voksne som bedre klarer å stå opp for seg selv, eller om dette er normalt?😂😂
Olsenhower Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai (endret) Hvis etterveksten ikke var tatt skikkelig som avtalt så ville det vært urimelig å måtte betale for noe de allerede skulle gjort. Men som en sidenote er det sikkert frisørkjeder som gjør dette rimeligere enn 3000 kr, og like bra. Kanskje utforske alternativene nå som du har blitt behandlet dårlig av frisøren din. Eventuelt prøve å gjøre det selv. Endret 12. mai av Olsenhower
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå