Maskinfører Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 4598midlertidig skrev (På 12.5.2025 den 17.18): Wow. Jeg er ikke interessert i å dø for noe som helst direktorat eller departement i Norge. Ikke faen om jeg er villig til å sende egne unger i krig, heller. Mine barn skal si på sesjon, jeg bruker narkotika, og har ikke tenkt å slutte med det. De skal ikke bli utnyttet av samfunnet. Jeg har ingen, absolutt ingen fellesskapsfølelse. De som har det, er sannsynligvis dumme. Helt enig med det etter at jeg fikk ødelagt familien på 1990 tallet skal ikke jeg i krig heller familien er samfunnets grunnsten
Kahuna Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden obygda skrev (1 time siden): Høres ut som du hadde forsvart quisling under 2 verdenskrig. Jeg synes faktisk AP her oppfører seg litt som landsforrædere. Jeg vil heller si det slik at om de som løy under valgkampen ble sparket ut av stortinget så vil jeg mer enn gjerne forsvare landet. Nå er du bare dust. Quisling forsøkte statskupp, samarbeidet med okkupantene og deltok i jødeutryddelser. Ap har altså løyet om skattesatser for småkraft. Om du påstår at dette er sammenliknbart er det *du* som har et problem. Du bruker bare dette for å dekke over egen feighet. 5
obygda Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Kahuna skrev (Akkurat nå): Nå er du bare dust. Quisling forsøkte statskupp, samarbeidet med okkupantene og deltok i jødeutryddelser. Ap har altså løyet om skattesatser for småkraft. Om du påstår at dette er sammenliknbart er det *du* som har et problem. Du bruker bare dette for å dekke over egen feighet. Ap forsøkte jo i realiteten statskupp ved å dytte frem løgner for å stjele velgere. Det er jo i realiteten et moderne statskupp. De løy om ikke bare småkraft,men også gratis ferjer og sletting av studiegjeld. Dette ble aktivt dyttet frem i valgkampen som viktige grunner til å stemme på Ap. Er du helt blind?
Krig og fred Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 3 hours ago, obygda said: Om noen lyver - så ja - det er det verdt. Du lyver jo aldri. Fy faen så primitiv du er. 1
obygda Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Krig og fred skrev (4 minutter siden): Du lyver jo aldri. Fy faen så primitiv du er. Primitiv nei. Det er det løgnere som er. Jeg ønsker et samfunn der vi som borgere kan forholde oss til ærlige politikere. Ikke et samfunn ala Russland eller USA under Trump der løgn og bedrag og egen vinning setter agendaen. Det er jo denne galskapen vi er i ferd med å få importert til Norge nå gjennom disse løgnene som AP har begynt å benytte seg av. DET er primitivt det!!! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå