Gå til innhold

GTA VI utsettes til neste år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kremt skrev (14 timer siden):

Det gikk vel mange, mange år før GTA V kom ut på alle plattformer. Først skulle de melke gamle konsoller før nye kom. Og etter 3-4 år kom PC. Jeg er vel av de som ikke syns GTA V var SÅ fantastisk i grunn. Det fins mye andre spill som er bra nå. Jeg syns det var mye mer spesielt med spill som GTA Vice City. Det var andre tider, mindre å velge mellom. Utrolig historie og stemning i spillet. Et spill bør alltid måles opp mot sin tidsera og konkurrenter. 

GTA VI blir helt sikkert et ok/bra spill. Men det er vel snart tidenes dyreste spill også. Man blir litt lei når det skal brukes 5-6 år på å hype opp et spill. 

GTA4 har uten tvil den mørkeste og kanskje beste historien av alle. Spesielt hvis du spiller DLC også. Har man rundet spillet er det kjedelig ja. GTA5 synes jeg ikke var så bra når det kom til historie. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Nimrad skrev (23 timer siden):

Det hadde ikke kommet til PC i år uansett. Kun Xbox og Playstation.

Tror du må lese litt bedre på hva jeg skrev. Vet at PC versjonen kommer lenge etter. Det er en grunn til at jeg skrev 6090 og ikke 5090, som forhåpentligvis har kommet når de slipper det til PC

Endret av AndersT2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...