Spillredaksjonen Skrevet 28. april Skrevet 28. april Tim Cain ble tvunget til å slette Fallouts opprinnelige kildekode Fikk senere beskjed om at alt var mistet. Les hele saken på Gamer.no» 1
Sersjant SEGA Skrevet 28. april Skrevet 28. april Jeg trodde de prøvde å sette meg i fella og ville saksøke meg om jeg fortsatt hadde alt. sier mye om amerikanske arbeidforhold
Mithridates VI Skrevet 28. april Skrevet 28. april Trist når kildekoden blir borte. Det positive her er at det gjør det vanskeligere å lage en "remaster"/remake/kimære, så forhåpentligvis forblir originalversjonen med den originale grafikken, spillmekanikken og lyddesignet, den primære utgaven av spillet i lang tid fremover.
Markiii Skrevet 28. april Skrevet 28. april "Jeg trodde de prøvde å sette meg i fella og ville saksøke meg om jeg fortsatt hadde alt." Eh, hvorfor skulle de gå gjennom alt det trøbbelet bare for å kanskje kunne saksøke fyren?
magne.moe Skrevet 28. april Skrevet 28. april Markiii skrev: "Jeg trodde de prøvde å sette meg i fella og ville saksøke meg om jeg fortsatt hadde alt." Eh, hvorfor skulle de gå gjennom alt det trøbbelet bare for å kanskje kunne saksøke fyren? Hvordan vet de at du har ei cp plate den gangen med koden? Uten en grundig ransakelse. Nå han kunne ikke bruke det. Men kjekt å ha. mer et problem noen av verktøyene kunne også ha blitt borte.
Markiii Skrevet 29. april Skrevet 29. april magne.moe skrev (21 timer siden): Hvordan vet de at du har ei cp plate den gangen med koden? Uten en grundig ransakelse. Skjellig grunn til mistanke om straffbart forhold med strafferamme på over 6 måneder. Politiet kan ikke bare ransake tilfeldige folk uten noe konkret som tilsier at de har gjort noe ulovlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå