Spillredaksjonen Skrevet mandag kl 09:55 Del Skrevet mandag kl 09:55 Tim Cain ble tvunget til å slette Fallouts opprinnelige kildekode Fikk senere beskjed om at alt var mistet. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet mandag kl 11:20 Del Skrevet mandag kl 11:20 Jeg trodde de prøvde å sette meg i fella og ville saksøke meg om jeg fortsatt hadde alt. sier mye om amerikanske arbeidforhold Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet mandag kl 16:25 Del Skrevet mandag kl 16:25 Trist når kildekoden blir borte. Det positive her er at det gjør det vanskeligere å lage en "remaster"/remake/kimære, så forhåpentligvis forblir originalversjonen med den originale grafikken, spillmekanikken og lyddesignet, den primære utgaven av spillet i lang tid fremover. Lenke til kommentar
Markiii Skrevet mandag kl 17:11 Del Skrevet mandag kl 17:11 "Jeg trodde de prøvde å sette meg i fella og ville saksøke meg om jeg fortsatt hadde alt." Eh, hvorfor skulle de gå gjennom alt det trøbbelet bare for å kanskje kunne saksøke fyren? Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet mandag kl 21:10 Del Skrevet mandag kl 21:10 Markiii skrev: "Jeg trodde de prøvde å sette meg i fella og ville saksøke meg om jeg fortsatt hadde alt." Eh, hvorfor skulle de gå gjennom alt det trøbbelet bare for å kanskje kunne saksøke fyren? Hvordan vet de at du har ei cp plate den gangen med koden? Uten en grundig ransakelse. Nå han kunne ikke bruke det. Men kjekt å ha. mer et problem noen av verktøyene kunne også ha blitt borte. Lenke til kommentar
Markiii Skrevet tirsdag kl 18:14 Del Skrevet tirsdag kl 18:14 magne.moe skrev (21 timer siden): Hvordan vet de at du har ei cp plate den gangen med koden? Uten en grundig ransakelse. Skjellig grunn til mistanke om straffbart forhold med strafferamme på over 6 måneder. Politiet kan ikke bare ransake tilfeldige folk uten noe konkret som tilsier at de har gjort noe ulovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå