Gå til innhold

Hvorfor blir ikke Ole Gunnar Solskjær mer kritisert?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solskjær er jo et nasjonalikon, og har ikke gjort sååå mye uærlig, annet enn å fremstille seg selv som en askeladd selvom han hele tiden har melet sin egen kake. Gode vibber har en grei podkast om dette.

Er nok ikke verdt å ta han

Skrevet
Baranladion skrev (14 minutter siden):

Solskjær er jo et nasjonalikon, og har ikke gjort sååå mye uærlig, annet enn å fremstille seg selv som en askeladd selvom han hele tiden har melet sin egen kake. Gode vibber har en grei podkast om dette.

Er nok ikke verdt å ta han

Nja...jeg skulle linket til mye snusk, men har ikke alle linkene. Dessuten er en del av artiklene/kronikkene å finne i magasinet Josimar  (papirutgaven).

Skrevet

Josimar pleier jo å gjøre en god jobb, men det er jo interessant at ikke andre medier er interessert. Jeg tipper det er fordi han er et nasjonalikon og at det han har drevet med ikke er verdt å lage drittpakker på. 

Samtidig så er jeg jo enig, han fremstår jo som bare bra, men det tror jeg nok ikke er tilfelle. 

Skrevet

Når har ikke jeg lest artikkelen, men han har en høy stjerne, både blant United-fans (først og fremst som spiller) og som nasjonalikon. Han var kanskje verdens mest kjente nordmann rundt 2000, og er nok fortsatt ti på topp, selv om konkurransen har hardnet seg til noe. Så fremstår han utad som lojal og en likandes og ryddig person, ting som unektelig hjelper på. Alle har et skjelett eller to i skapet, men er helt fair å ikke lage drittpakker av ting som jeg og du og naboen likegodt kunne ha gjort.

Nå har han jo blitt kritisert for oppholdet i Cardiff, og særlig for overgangene. Det var jo mange som var kritiske til hans opphold i United (som manager) mot slutten av oppholdet, særlig fordi han ikke vant trofeer av betydning, men jeg tror likevel historikken kommer til å "frikjenne" ham. Jeg er usikker på hvor stort potensial han hadde/har som manager, men mener selv at han faktisk gjorde en hederlig innsats tatt i betraktning arbeidsforholdene han jobbet under. Håper han en vakker dag skriver bok om tilværelsene i kaos-klubben etter Ferguson.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...