Gå til innhold

Kommentar: – Det finnes andre ting i verden enn puling

Anbefalte innlegg

Last natty skrev:
Aspiranten skrev (20 timer siden):

Hehe, vi er en hel gjeng godt gifte menn som definitivt får pult. Alle menn jeg omgås hater woke og moderne filmer og moderne dataspill. De blir rett og slett ikke laget til heterofile menn, og da er jo den største gruppen i markedet ekskludert. Blir ikke mye penger av slikt, og kinoene går med underskudd, studioene legges ned, oppfølgere blir kansellert, ja, nei. Det store hatet og angrepene kommer fra en liten gruppe menn som du sier, men den stille forakten, den ligger i oss, majoriteten. Du får ikke høre fra oss, men du får definitivt ikke penger fra oss.

Har samme oppfatning. Både jeg og mine venner har ingen interesse av å se nye filmer, serier og spill lengre pga woke. Vi har alle damer og jobb 👍

Har også dame og jobb og får pult når jeg har vært snill gutt, og iblant irriterer en del ting meg fordi jeg oppfatter det som for mye woke. Altså at det blir veldig pushy og føles som det har blitt snekret i sammen i spillet bare for å oppnå en viss politisk korrekthet. Samtidig selv om jeg iblant irriterer meg over det, har det egentlig absolutt ingen betydning for meg. Er det et bra spill eller en god film/serie så ser jeg det uansett. Iblant så får jeg south park følelsen av put a minority in it and make it gay. Men poenget er egentlig driter jeg i det selv om det popper inn i skallen i noen sekunder. La folk være folk og lag ting som appelerer til forskjellige grupper.
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Aspiranten skrev:
Hehe, vi er en hel gjeng godt gifte menn som definitivt får pult. Alle menn jeg omgås hater woke og moderne filmer og moderne dataspill. De blir rett og slett ikke laget til heterofile menn, og da er jo den største gruppen i markedet ekskludert. Blir ikke mye penger av slikt, og kinoene går med underskudd, studioene legges ned, oppfølgere blir kansellert, ja, nei. Det store hatet og angrepene kommer fra en liten gruppe menn som du sier, men den stille forakten, den ligger i oss, majoriteten. Du får ikke høre fra oss, men du får definitivt ikke penger fra oss.
Tror også du har et poeng som nok er vanligere og mer utbredt enn folk normalt sett tør innrømme for seg selv. Men det handler om fasader. Den stille forakten, man tenker inni seg, ok det skjedde med dette også, det var trist/dumt. Så merker man seg det til en annen gang, melder seg ut og tar pengene sine med seg et annet sted. Hvor er paraden for han lille gutten som griner fordi F1 LEGO settet hans ikke hadde figur av helten hans, men er blitt byttet til en etnisk dame? Det kan være at det er barnet i meg som griner, og at han gutten ikke finnes lenger. Men det var nok et eksempel.
Eddie_Peddie skrev:
Last natty skrev:
Aspiranten skrev (20 timer siden):

Har samme oppfatning. Både jeg og mine venner har ingen interesse av å se nye filmer, serier og spill lengre pga woke. Vi har alle damer og jobb 👍

Har også dame og jobb og får pult når jeg har vært snill gutt, og iblant irriterer en del ting meg fordi jeg oppfatter det som for mye woke. Altså at det blir veldig pushy og føles som det har blitt snekret i sammen i spillet bare for å oppnå en viss politisk korrekthet. Samtidig selv om jeg iblant irriterer meg over det, har det egentlig absolutt ingen betydning for meg. Er det et bra spill eller en god film/serie så ser jeg det uansett. Iblant så får jeg south park følelsen av put a minority in it and make it gay. Men poenget er egentlig driter jeg i det selv om det popper inn i skallen i noen sekunder. La folk være folk og lag ting som appelerer til forskjellige grupper.
Godt poeng, det er fint med alternativer for forskjellige demografier. Er det bra så står det på sine egne premisser. Blir det for "forced" og i tillegg er dårlig gjennomført, så taper nok investorer pengene sine. Jeg merket at jeg egentlig ikke brydde meg at Constantine var blitt dame i Sandman serien på Netflix. I andre tilfeller som Ghostbusters, så var ikke min motvilje at det var damer i hovedrollene, men at filmen for mitt vedkommende, ikke kunne måle seg med orginalen. Jeg så den, men kommer nok ikke til å få noen memberberries for den, mens vi er inne på South Park.
Flott artikkel som vanlig. Nå vet jeg lite om artikkelforfatteren, men jeg har en tanke om at vedkommende er godt skolert i filosofi. Mange av vinklingene i artiklene har en undertone av det eksistensielle (slik jeg tolker det). Uansett så er det gøy å se at gaming når alle typer mennesker og personligheter.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...