Gå til innhold

Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
jjkoggan skrev (5 timer siden):

Var det ingen områder med store utfordringer før innvandring skjedde i Norge?  Ingen fattige strøk med høyere kriminalitet?

Å ignorere et problem fordi det har vært problemer før også fremstår svært uklokt og er en form for selvvalgt "strutsetilnærming" jeg tror de fleste i dag gjennomskuer. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
herzeleid skrev (41 minutter siden):

Å ignorere et problem fordi det har vært problemer før også fremstår svært uklokt og er en form for selvvalgt "strutsetilnærming" jeg tror de fleste i dag gjennomskuer. 

Hvem anbefaler noen å ignorere et problem? Du ga inntrykket at det var et helt nytt problem.   Det gjelder å vite baseline før man kan måle problemet.  Det er ofte segregering pga klasse/inntekter men også hudfarge/fremmedkulturer.  Hvite har ikke begge problemene til samme grad 

• Liker 2
Skrevet
Boing_80 skrev (21 timer siden):

Hvorfor må folk som hevder at de ikke er rasister alltid få med at de har venner av annen hudfarge? Gir det argumentet mer tyngde?

Å gå med laken? Høres ut som at skaprasisten tittet frem likevel.

Du generaliserer over en lav sko. Insinuerer du at ingen innvandrere betaler skatt? I så fall er argumentet helt på trynet. Om du hadde lagt til "noen" så hadde du ikke lenger generalisert. Men hva vet jeg? Kanskje generalisering var poenget?

Kanskje det nettopp er måten du skriver på; altså setninger ladet med passiv-aggresjon og skjulte fordommer som gjør at folk sier fra til deg, noe du kanskje opplever som at du blir kneblet fra å si dine meninger?

Så mye tekst for så lite. Det eneste du kommenterte var rundt min «rasisme «. Men ok,  hva tenker du om Trump sine utalelser da for eksempel? Ser vi tildenser til at vi har ett problem med retningen Europa tar? 

Sier eg at «ingen» innvandrere betaler skatt?

Ser man på forskjellige statistikker så er det ikkje løgn eg skriver, og det at det er rundt 7 av 10 kr som går den veien er heller ikkje feil. 

Forskjellige statistikker sier forskjellige ting alt ettersom hva data som er brukt, men synst denne som er vedlagt sier ganske mye. Den handler om heltidsarbeid 

Eg må jo innrømme at det irriterer litt når de fleste av oss prøver å jobbe og bidra så godt vi kan, prøver å oppdra våre barn til å bidra og være gode mennesker også blir en så totalt misbrukt! 

Ser en til England, Sverige, Frankrike så er det enormt store problemer.  Og gruppen som lager problemer går som regel på repeat uavhengig av land. 

Så ja, min mening er at vi er på vei mot alvorlige problemer, og at vi burde kanskje lytte litt mer på amerikanerne, polakkene og putins mann mr.orban

IMG_5836.jpeg

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...